Tips mot kvalme

Inga84

Flørter med forumet
Her kan me dele dei om det fins nokre[emoji16] Det som hjelper her er faktisk cocio sjokolademelk! Huh, er mykje som er kvalmande for tida og i dag har det blitt mest flytende; Bris med sitron er også grei.

Fikk tips fra legen om å sutte på love hearts. Det hjalp litt her, men ble så sår i ganen :wacky:

For meg fungerer det fint å spise jevnlig, gjerne brød/kornmat. Har alltid litt mat på lur hvis jeg ikke vet sikkert når neste måltid blir. Jeg er ikke av de som blir VELDIG dårlig da [emoji6]

Her kan me dele dei om det fins nokre[emoji16] Det som hjelper her er faktisk cocio sjokolademelk! Huh, er mykje som er kvalmande for tida og i dag har det blitt mest flytende; Bris med sitron er også grei.
Ja drikker litago her (bare det som er i kantina) og det hjelper. Hadde jeg aldri trodd til vanlig hvis jeg har vært kvalm er det noe av det siste jeg ville vurdert

For meg hjelper det med vanlig melk, ikke gå mange timene mellom måltidene ( hvis det går over tre timer mellom hver så blir jeg skikkelig kvalm, skikkelig fyllesyk følelse, og uvel.) Ellers er lovehearts en god ting :p

Jeg har merket selv at det å spise jevnlig er vel det som hjelper. Kan være dårlig før og etter jeg gar spist, men ganske greit akkurat når jeg spiser [emoji28] men er ikke kjempekvalm eller noe, det går i bølger. Verst å være på jobb uten mulighet til å spise når jeg plutselig blir dårlig [emoji54]

Blir mest uvel når jeg har spist. Men vart bare et par dager, så har ikke sjekket ut noe enda.

Eplejuice [emoji173]

Back
Topp