Tips mot kvalme

*Alias*

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Marsboerne 20 18
Jeg har plutselig blitt kvalm i dag! Slapp unna dette hele forrige svangerskap, så det er veldig nytt for meg!

Hvilke tips har dere? :)

Blæ. Lite kult:/

Jeg får starte med å få mannen til å kjøpe inn noen kjeks sånn at jeg har noe å spise på hvertfall :)

jeg synes ingefærøl er godt. smaker ikke som øl, men har en spesiell smak. Men for å være ærlig så har jeg ikke drukket det siden jeg var gravid og kvalm. Heldigvis (bank i borde) ikke blitt plaget med kvalmen enda.

Hvis kvalmen tar over, så skal jeg forsøke dette.. Ingefær er godt, men jeg syntes øl er dårlig.. Spennende kombo :P

Krysser fingrene på at kvalmen holder seg unna deg :) XXXX

Starter dagen med et knekkebrød og et lite glass sjokolademelk, det har hjulpet på morgenkvalmen her. Foreløpig er jeg kun kvalm på morgenen :-)

Hvis kvalmen tar over, så skal jeg forsøke dette.. Ingefær er godt, men jeg syntes øl er dårlig.. Spennende kombo :p

Krysser fingrene på at kvalmen holder seg unna deg :) XXXX
hehe ja morsom kombinasjon... men å ta det med ro og kansje få seg en ukes sykemelding når det står på som værst kan også hjelpe. håper ikke kvalmen kommer hit, samboern flytter om en måned. å jeg å jentene på 2 og 6 flytter ikke etter før til sommeren:bored:

Ha litt salta kjeks ved senga som du spiser før du står opp, og som nevnt før . Spis ofte selv om du egentlig ikke har lyst på .. Farris og juice funket også på meg :)

Nå er det kjøpt inn Ritz, på jobb er det nøtter tilgjengelig, så da blir det å innta litt av det underveis.

Rart hvordan det plutselig kom! Faktisk litt bedre nå, så det lover jo godt :D

Jeg har ikke kjent på kvalme før de siste dagene. Og de 2 siste dagene har det gått så langt at jeg har måttet kaste opp.
Knekkebrød med brunost funker for meg. I alle fall i små mengder. Men tror nok jeg skal bli flinkere til å spise salte kjeks og melk i morgen kveld, og satse på at det ikke kommer opp igjen :dead:

Jeg er ikke veldig kvalm, men blir uvel av metallsmaken i munnen, for meg hjelper det med småspising av mat med mye smak. Knekkbrød med brunost er fint til frokost for eksempel, hvitost går ikke. Ellers er salte pastiller fint, selv om man skal være forsiktig med det lindrer det kvalmen.

I dag er jeg mindre kvalm, men det sitter liksom en klump øverst i magen. Ubehagelig :\ føler jeg eter som en hest. Jeg spiser ikke lenger, jeg eter :P haha!

Back
Topp