Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg drakk ingefær øl sist svangerskap. Det var det som hjalp meg.Prøvde å hakke opp fersk ingefær å koke, men da ble jeg bare kvalmere.
jeg synes ingefærøl er godt. smaker ikke som øl, men har en spesiell smak. Men for å være ærlig så har jeg ikke drukket det siden jeg var gravid og kvalm. Heldigvis (bank i borde) ikke blitt plaget med kvalmen enda.Er det godt? Smaker det øl?
jeg synes ingefærøl er godt. smaker ikke som øl, men har en spesiell smak. Men for å være ærlig så har jeg ikke drukket det siden jeg var gravid og kvalm. Heldigvis (bank i borde) ikke blitt plaget med kvalmen enda.
hehe ja morsom kombinasjon... men å ta det med ro og kansje få seg en ukes sykemelding når det står på som værst kan også hjelpe. håper ikke kvalmen kommer hit, samboern flytter om en måned. å jeg å jentene på 2 og 6 flytter ikke etter før til sommerenHvis kvalmen tar over, så skal jeg forsøke dette.. Ingefær er godt, men jeg syntes øl er dårlig.. Spennende kombo
Krysser fingrene på at kvalmen holder seg unna degXXXX