Tips mot kvalme/uggenhet

håperpånr4

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Augustbarna2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Sliter veldig med kvalme om dagen/følelsen av å være sjøsyk. Jeg spiser små måltider og ofte, men det hjelper ikke. Drikker også mye vann og føler det nesten blir verre :-/ Tips tas i mot med stor takk :-D

Jeg blir ekstra kvalm om jeg er trett, så prøv å lytt til kroppen og hvil når du kan. Sett av litt ekstra tid til søvn, og spis noe lett før du står opp fra sengen (noen smakløse kjeks eller kavringer fungerer for meg). Ellers spis det du har lyst på, send noen/dra på butikken og kjøp jordbær om det er det eneste du kan tenke deg å spise.

Frisk luft er seriøst også et av mine beste tips!! Om du ikke orker en tur, så sett deg ut på verandaen/en benk og bare kjenn den friske luften og vinden i annsiktet :)

Håper du føler deg fin igjen fort!!

Accupressure armband kjøpt på apoteket funker gull på meg. Jeg drikker også en del appelsinjuice og spiser appelsin. Det hjelper her:)

Tusen takk for gode tips! Jeg har sånne bånd fra tidligere seilturer og vet de funker mot sjøsyke :-) Da får jeg bruke de i tillegg til å lufte meg og spise det som frister :-D

Her har jeg fått afipran mn etter oppkast turer å evigt mye brekninger prøver jeg nå b6 vit. Føler det hjelper. Nokså nerme uke 12 etter hvert så hååper det roer seg

Sniker fra oktober,. Vann var værste for meg.. Appelsinjuice eller bris hjalp bedre her.. Isbiter også.. Og riskaker var greit for å døyve litt

Back
Topp