Tips mot kvalme jenter! "Link"

Jeg har brukt det i mange år og det funker som bare det hos meg! Har bare ikke funnet de endao_O

Fersk ingefær som te eller bare smak på vannet! Funker!!! Malt ingefær i vann funker også, men d smaker jo høgg....

Jeg kjøpte det i dag! Men, må jeg bruke begge?

De brukte jeg forrige svangerskap når kvalmen slo til innimellom, men syns ikke de hjalp særlig da. Må gjerne gi de ett nytt forsøk denne gang, da kvalmen er mye mye verre! (men venter til det er offentlig på jobb, for der inne er det såpass varmt til tider at di ville avslørt meg med en gang!;)

Trur jeg må komme meg på apoteket å få kjøpt sånne. Var ikke kvalm med første men nå kom kvalmen og tok meg :sick006

Kjøpte disse armbåndene i går! Virkelig en livredder :p men er jo veldig avslørende om man går me de på seg, passe på å ha lang genser på seg hele tiden :p
skal reise i familieselskap til svigerfamilien i helga, og jeg lurer på hvordan jeg skal klare å skjule det... Og ikke minst spisevanene mine, i og med at jeg må spise hver 2-3 time for å ikke bli uoverkommelig kvalm... :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg jobber i helsesektoren, må brette opp henda av og til haha! Ingen spurte i går hva det var, prøver å skjule de men merka at noen kollegaer kikket - men det kan være innbilning :-P

brukte det i første graviditet. hjalp beklageligvis ikkje litt engang :S så denne gangen hopper jeg over. men det funker for mange :))

Jeg får det ikke helt til å funke. Får panikk av ting som strammer når jeg er kvalm (dro av meg BHen i panikk her en morgen, måtte gå på jobb med en som er superslapp :p) , så klarte ikke å ha de på.. Men er ikke såå ille kvalm, holder det ok i sjakk med mat

Back
Topp