Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har prøvd ut noe som virker? Jeg har nettopp begynt å få det, har enda ikke sure oppstøt. Har prøvd med lovehearts, det hjelper en liten stund...
Kjøp Gaviscon reseptfritt på apotek eller andre remedier der hvis du ikke liker mixturer.
Ellers fungerte Lovehearts for meg selv om det smaker grusomt.
Gaviscon hjelper på meg men brekker meg bare av tanken! synes de smaker helt forferdelig. Så her er jeg helt avhengig av mandler. Har de på nattbordet, i veska, overalt:) Det anbefales virkelig å prøve
Jeg har hatt halsbrann hele svangerskapet, begynte med modningsakupunktur for en uke siden og fortalte at jeg har mye halsbrann, så hu satt en nål mot halsbrann å.. Og det hjelper!
Så akupunktur hjelper utrolig bra på meg! Jeg har nåle/sprøyte skrekk, men dette er utrolig digg! Anbefaler det videre!! =D Har ikke hatt halsbrann på 1 uke nå!! Deilig!!
Jeg hadde mye problemer med halsbrann i forrige svangerskap, løsningen da ble flytende gaviscon.... Usj, ingen gode minner av den smaken der ;)
Nå har jeg startet med halsbrann igjen, og har kuttet ut melk for lindring ...DET HJELPER ! Melkeprodukter bør man faktisk styre unna, det gjør problemet verre på sikt. Drikk heller vann, styr unna ketchup og andre tomatprodukter, krydder etc.
Også et tips jeg leste meg frem til som har fungert utmerket: Tygg grønnsaker ! Har begynt å spise gulrot om kvelden. Det skal visst fungere nøytraliserende og legger seg som en base i magen (?!) Fungerer for meg
Jeg har vært plaget med halsbrann i flere uke når, og har kjøpt meg tyggetabletter som heter Novaluzid. Kan ikke leve ute de i veska, på badet, på soverommet, kjøkkenet osv.. haha. De må være tilgjegelige til en hver tid, og de fungerer på 2 min :) Smaker mint og er helt greie og tygge.!
Verdt ett forsøk :)