Tips mot håravfall?

M`sMamma

Forelsket i forumet
Nå er jeg sååå lei av å miste så mye hår! Ser jo ikke ut etter meg, verken i senga eller dusjen, og kan så vidt lage mat uten å finne maasse hår oppi maten![:'(]

Noen som har tips mot dette?[:D]

Hmm.. Ingen tips mot selve håravfallet.. Jeg har mistet sykt mye hår - jeg overdriver ikke når jeg sier jeg har fått helt vanvittige viker.. Men gudskjelov stoppet det opp før jeg ble helt skalla.. Det tok vel 3 mnd.. Jeg hadde det også som deg. Hår overalt.. Regner med at det gir seg naturlig, men det er ikke noe morro..

Når jeg lagde mat hadde jeg håret i stram strikk og sånn hårbånd til.. [8D]

Bare henger meg på og signerer viker og mini-lugg!! Har avtatt nå, og jeg bare venter på at det skal vokse ut igjen!

Da må jeg kanskje bare godta dette :P  Har alltid hatt tynt og pistrete hår, ser ikke uuut nå! Jaja, det vokser vel ut engang :P 

Håravfall som kommer av at man har fått barn/ammer er ikke noe å gjøre med, så det må du nok bare leve med. En trøst er jo at det snart går over[;)]

ORIGINAL: M`sMamma

Da må jeg kanskje bare godta dette :P  Har alltid hatt tynt og pistrete hår, ser ikke uuut nå! Jaja, det vokser vel ut engang :P 
Huff her er det like ille! Finner hår overalt, tilogmed i bleien til lillegutt!![:D] Fikk jo såååå fint hår da jeg var gravid og frisøren missunte meg det tykke fine håret, nå ler hun bare!! hehe.. men det blir vel stopp snart, det MÅ jo vokse ut igjen snart!![8D]

b-vitaminer skal jo styrke håret...
Sambo begynte å miste håret da an hadde b-vit mangel. Stoppet opp da han fikk d på normalt nivå igjen.

Kansje kan hjelpe på for oss og?

ORIGINAL: Fever

b-vitaminer skal jo styrke håret...
Sambo begynte å miste håret da an hadde b-vit mangel. Stoppet opp da han fikk d på normalt nivå igjen.

Kansje kan hjelpe på for oss og?

Det stemmer...
Noen salonger har sånne håravfallskurer også... Vært borti dråper man drypper i hodebunnen å sånt... Har aldri prøvd selv, siden jeg ikke har hatt problem med det, men veldig mange som sier det funker..!!! Men kan ta litt tid før det begynner å virke... Virker lissom ikke samme dagen man begynner med dråpene....

Fins dråper hos frisør ja, svigermor driver salong så jeg fikk en kur med henne [:)]
Gått på denne en ukes tid nå, og føler den kanskje virker litt nå.. Ellers så er det beste rådet å ikke gjøre og styre så atltfor mye med håret.. Ikke vaske hver dag, sette opp eller børste gjennom 10 ganger, la det være med "i fred"! Håravfall er vanlg mellom barna er 3 og 9 mnd.. stemte på dagen snart på storesøster.. [:)]

hoho,know the feeling,har mørkt halvlangt hår og det er hår OVERALT[8D]
hoff,hoff man blir jo skremt. itillegg har vi hvite fliser på badgulvet,så jeg må støvsuge det hver dag

Det var jammen godt å lese det er flere... har ikke sett på maken jeg... er lange svarte hår OVERALT..[&:] Føles og ser ut som om en blir skallet hver gang en vasker håret[>:] kan jo ikke ta på håret utenat det drøsser av... uff av meg..[:'(]

Back
Topp