Tips mot forstoppelse??

Blåbærbiola, rosiner, svisker, tomater, var det jeg kom på i farta [:)]

Sett linfrø i vann over natten(i kjøleskap), rør de ut i noe å drikke eller yoghurt og spis/drikk. Kokte svisker, eller bare svisker rørt litt i vann som har stått i kjøleskapet en stund. Masse vann, og bevgelse. Activia. Biola. Duphalac. Benefiber. Kaffe. Movicol. Laxoberaldråper. Toilax. Er det ille kan en ta magnesium peroxid, men tror det er kun i samråd med lege... Ville uansett holdt meg til vann, biola og duphalac etc, før jeg tok rene avføringsmidler. Og unngå loff, blåbær...

Lykke til!

Espresso!!!

Mengder!

Jeg går på jerntab og sist jeg var på apoteket anbefalte de å spise kiwi, så kanskje det kan være noe å prøve ut?

Lactulose...

det eneste som har funket her når alt annet var prøvd uten hjelp... Er naturlige ingredienser. Små barn skal ha 5 ml. Men er bare å få råd fra de som jobber på apoteket..

sviskemos eller chilli [;)]

ORIGINAL: Mamasan

kjøp en pakke linfrø, dur det oppi en yoghurt eller noe. det hjelper!
ellers det som er nevnt: svisker (sviskemos til barn), rosiner, generelt moden frukt...

Linfrø, yoghurt og dulphalac er en fin blanding. [:D] Fant ut at det ikke skulle store mengden tørka aprikoser til faktisk! Har slitt med det samme i et halvt år snart, føler jeg har prøvd det meste!

Kiwi!!

Clementiner er suverent nå i førjulstida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp