Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melkesyrebakterier har jeg også begynt å ta, og det er jo supert for lille i magen også , minsker også veldig sjansen for at baby skal få kolikkHar slitt litt med treg mage i svangerskapet og ble utrolig forstoppet etter et par antibiotikakurer i tillegg. Prøvde lactulose, linfrø, biola, svisker, aprikos. Syntes ikke det fungerte i det hele tatt! har funnet ut at det eneste som holder fordøyelsen min i orden er tilskudd av melkesyrebakterierhar lest at det er bra å ta under svangerskapet i alle tilfeller pga det kan redusere sjansen for allergi
![]()
Var faktisk innom tanken på å kjøpe det i dag HeheSviskesaft, sånn som man får kjøpt på barnematglass![]()
Det skal virkelig prøvesFikk tips fra JM om å koke svisker (og aprikoser) med vann og kjøre det i stavmiksern. Avkjøl og la stå i kjøleskap. Ta ei skje eller 2, 3,4Kokte svisker fungerer mye bedre enn rett fra posen
Fungerer som fjell her i allfall.
Det skal virkelig prøvestakk for tips ! DUPHALAC var jo helt forferdelig aldri fått så mye luft i magen før :O
Har slitt litt med treg mage i svangerskapet og ble utrolig forstoppet etter et par antibiotikakurer i tillegg. Prøvde lactulose, linfrø, biola, svisker, aprikos. Syntes ikke det fungerte i det hele tatt! har funnet ut at det eneste som holder fordøyelsen min i orden er tilskudd av melkesyrebakterierhar lest at det er bra å ta under svangerskapet i alle tilfeller pga det kan redusere sjansen for allergi
![]()
Har slitt litt med treg mage i svangerskapet og ble utrolig forstoppet etter et par antibiotikakurer i tillegg. Prøvde lactulose, linfrø, biola, svisker, aprikos. Syntes ikke det fungerte i det hele tatt! har funnet ut at det eneste som holder fordøyelsen min i orden er tilskudd av melkesyrebakterierhar lest at det er bra å ta under svangerskapet i alle tilfeller pga det kan redusere sjansen for allergi
![]()
Aha, googla litt. Er det Idoform du snakker om?
![]()
Det er mest sannsynlig forstoppelsen som forårsaket det. Jeg hadde så vondt en stund at jeg trodde svangerskapet var over. Laktulose må man ta noen dager før det fungerer. Jeg blandet det i et glass biola som jeg tok hver kveld i 1. Trimester. Sluttet rundt uke 14-15 da var det ikke et problem lenger. Laktulose fungerer!!Det skal virkelig prøvestakk for tips ! DUPHALAC var jo helt forferdelig aldri fått så mye luft i magen før :O