Tips! Julegavekaos :)

Caroline_C

Andre møte med forumet
Jeg kom over en nettside som mange andre nok har like mye bruk for som meg

Jeg kjøper jule gaver til ti tante barn hver jul og har brukt kjempe lang tid på å ringe for å få alle ønske listene og finne noe som ikke de andre i familien allerede har kjøpt.

En kollega tipsa meg om http://www.ønskdeg.no (hun brukte den til bryllups ønskelisten sin) Der kan barna (eller voksne) opprette lister og sende til kjente e-postadresser og så kan alle i familien krysse av på listene hva de har kjøpt så ingen kjøper det samme. Kjempe lurt! Syns jeg i hvert fall. :jepp:

Jeg har fått ønskelistene fra fem av de eldste tantebarna nå og de har lagt til link til nettbutikker jeg kan kjøpe gavene på. Det er ikke november en gang og jeg er ferdig med halvparten allerede, uten og gå ut av sofaen!

http://www.onskdeg.no

ha ha
jeg har i hvertfall ikke sett en eneste annonse der når jeg har brukt det ;)

Caroline_C skrev:
ha ha
jeg har i hvertfall ikke sett en eneste annonse der når jeg har brukt det ;)

Det var vel mere du som annonserte da..

NurseRozetta skrev:

Trone skrev:
Det var også en tråd å poste som første innlegg på ett babyforum... 
Lukter reklame lang vei her..

Ha ha en ellers fin lørsdag ;)

Åh hjelpes... Da skal folk være hårsåret og skjøre i nervene hvis DET innlegget skremmer de vekk!!
Og det var da litt av en måte å ønske et nytt medlem velkommen på. Og folk lurer på hvorfor det er stille her.....

NurseRozetta skrev:

Trone skrev:
Det var også en tråd å poste som første innlegg på ett babyforum... 
Lukter reklame lang vei her..

Ha ha en ellers fin lørsdag ;)

Og det var da litt av en måte å ønske et nytt medlem velkommen på. Og folk lurer på hvorfor det er stille her.....

Åh hjelpes..! Da skal folk være ganske så hårsåre og skjøre i kantene dersom det innlegget skremmer de vekk!!

Takk! Det var hyggelig.
Og så skal jeg prøve å være litt mer kritisk neste gang jeg tipser om noe her :)

sogn78 skrev:
Det høyres smart ut! Takk for tips og velkommet hit :o)) Det er ganske hyggelig her, sjølv om du ikkje har fått den beste mottakelsen ;o)

Sign

Og forresten så hadde jeg satt veldig stor pris på gave tips til en av de som har alt.... Jeg syns alltid det er vanskelig å kjøpe julegave til gutter/unge menn. Broren min ønsker seg aldri noe spessielt og jeg ender alltid opp med å kjøpe noe i farta lille juleaften. Noen gode tips?

Caroline_C skrev:
Og forresten så hadde jeg satt veldig stor pris på gave tips til en av de som har alt.... Jeg syns alltid det er vanskelig å kjøpe julegave til gutter/unge menn. Broren min ønsker seg aldri noe spessielt og jeg ender alltid opp med å kjøpe noe i farta lille juleaften. Noen gode tips?

gavekort? hehe det pleier å være løsningen for meg når jeg ikke aner hva folk ønsker seg...

Ja. Gavekort er ikke dumt. Men noen ganger føles det litt upersonlig.... Selv om jeg selv alltid blir veldig glad for alle slags typer gavekort :)

Bortsett fra en gang jeg fikk gavekort på en matbutikk i en annen by enn jeg bor i av en tante! Hva er den dummeste gaven dere har fått?

Topp tre kjipe gaver jeg har mottatt:

1. Lavalampe
2. Pute formet som et rødt hjerte
3. En pakke dadler

Kanskje en idé å bruke den der siden for å unngå reprise av slike gaver i år...

Klem fra Ena_

Back
Topp