Tips - IKKE bruk Vistaprint!

nr 7

Betatt av forumet
Jeg bestilte julekort fra Vistaprint. Summen kom på 198 kr, noe som betyr jeg ikke må betale toll. Da jeg fikk pakken, måtte jeg likevel betale 161 kr i toll. Jeg bare betalte, ettersom jeg hadde bestilt flere pakker og var usikker på hvilken pakke som kom. Når jeg sjekket det opp, var bestillingen min på 198 kr, men Vistaprint hadde lagt på 7,0093 kr for konvoluttenen (som skulle vært inkludert), slik summen ble over 200 kr. Julekortene ble nesten dobbelt så dyre...

Jeg sendte mail til Vistaprint - de mener jeg tar feil, og at vi nordmenn skal betale toll for leveringsgebyr. Jeg har henvist til tollvesenet og posten, og har dokumenter som dokumenterer jeg har rett. Så nå får vi se hva det blir til!

du må bruke optimalprint! myyyyye bedre,og norsk!!!!

du må uansett betale ett foreklet tollbehandlingsgebyr p ådet du har kjøpt hos vista,ca en 100lapp,pluss 25% av det som overstiger 200kr av kjøpesummen.

Måtte ikke det på den andre pakken som var på 192 kr... De sa på Tollvesenet det var greit så lenge det var under 200 kr.

ORIGINAL: nr 7

Måtte ikke det på den andre pakken som var på 192 kr... De sa på Tollvesenet det var greit så lenge det var under 200 kr.

nei,er det under må du ikek bet,men er det over må du betale en ekstra sum for at tollvesenet skal behandle pakken.

Jeg prøvde optimalprint med noe jeg hadde laget på photoscape, men ble ikke fornøyd med bildene... brukte Nfoto og var veldig fornøyd, men brukte bare et vanlig bildet. De leverte raskt og var billige. Kommer nok til å bruke de igjen, vet bare ikke om jeg skal ta meg tid til å lage meg kort i år pga flytting...

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Jeg prøvde optimalprint med noe jeg hadde laget på photoscape, men ble ikke fornøyd med bildene... brukte Nfoto og var veldig fornøyd, men brukte bare et vanlig bildet. De leverte raskt og var billige. Kommer nok til å bruke de igjen, vet bare ikke om jeg skal ta meg tid til å lage meg kort i år pga flytting...

oi,akkurat motsatt erfaring her!!!!

julekortene fra n foto ble så dårlige i fjord! kunne ikke sendes ut!

ups, har bestilt derfra jeg [:@]

Eg har bestilt derfa:/

ORIGINAL: ohBaby!

ORIGINAL: nr 7

nei,er det under må du ikek bet,men er det over må du betale en ekstra sum for at tollvesenet skal behandle pakken.

Det var jo derfor jeg ikke bestilte over 200 kr, men 198. Det var de som plutselig la på 7 kr på kvitteringen som var klistret på pakken. Jeg hadde jo allerede betalt pakken ved bestilling, 198 kr + levering.

Jeg er sikkert bare veldig uheldig - den andre pakken på 192 gikk det jo fint med, og jeg har ikke hatt problemer før med Vistaprint. Kjedelig det måtte skje nå..

Vi bestilte kalendere fra vistaprint i fjor og var kjempefornøyd!!![:)]

Og julekort fra NFOTO [:)]

Ble kjempebra resultater på begge deler!

ORIGINAL: KiNiZ

ORIGINAL: ohBaby!

du må bruke optimalprint! myyyyye bedre,og norsk!!!!

da er jeg spent.. bestillte akkurat derifra nå[:D]

men d er veldig viktig at bildene du bruker har høy oppløsning [:)]

Back
Topp