tips hva dere gjor for at dere vart gravide? trenger råd

lillemmy

Betatt av forumet
Hei, er en jente som har prøvd i 19 mnd og ikke lykkes. Har prøvd eggløsningstester, wild yam, kosttilskudd, folat, temp og vært hos gyn. Og jevnelig sex. Noen som har råd?

Jeg tror jeg ville startet med utredning hvis jeg var deg, sånn for å se om det kanskje er en grunn til at spiren ikke sitter? Jeg er på ca. Pp20 (har falt ut av tellinga), og tok kontakt for utredning etter ett år med prøving. Der tok de sædtester som viste at mannens soldater ikke er som de skal. Så da er vi henvist til ass. befruktning :)

Vet jo ikke hvor gammel du er, men dere har jo hvertfall prøvd lenge nok til å få utredning :)

Drømmer om små føtter som tripper lett over gulvet en søndag morgen og hopper i senga for å vekke oss <3

Hehe, ja e 20 å han e 23. Vi bægge e vørte sjækka men dæ skjer jo ingenteng.. bynner å bi ganske så lei nå :/

Hehe, ja e 20 å han e 23. Vi bægge e vørte sjækka men dæ skjer jo ingenteng.. bynner å bi ganske så lei nå :/
Har han levert spermtest og du tatt blodprøver og tatt ul? Også skjer det ikke noe? Da ville jeg gått til en annen Gynokolog..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Vi ha tatt spærmprøve og bloprøve og ul. Men alt e jo normalt som di sa. Og di finn ingenteng av nåkka feil på prøva. Syns dæ e mærkeli når man ha prøva så længe.

Jeg tok akkupunktur funka på første forsøk:) om det var tilfeldig eller ikke?
Velger og tro at det hjalp:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaokei :-) ikke dårli :-) e får hør mæ lægan ke di sei :-) har jo vært gravid en gang før å skjedde på første førsøke. Men no ingenteng funka :/

Kjedelig... Kanskje en pergotime-kur vil hjelpe? Da er du ihvertfall sikker på eggløsning tror jeg

Sent from my iPhone using BV Forum

Tja. E har ikke fått dæ sian e hadde eggløsning kvar mnd. Kjedeli at dæ går så sakte.. når mar ønske se onga.

Forstår frustrasjonen vi prøvde i tre år (hos oss er det meg som har "feilen")Vi skulle derfor begynne prøverørrunden. En uke før før vi skulle begynne med hormoner så fant vi ut at vi var gravid. Og dette underet skjedde når vi valgte å legge alt stresset om prøving på hylla og var på byen og koste oss. Håper dere får det til snart.

Ja, vi stressa ikke mæ dæ. Men vi ha liksom prøva og ikke tænkt på dæ. Men dæ skjer jo ingenteng ;s
Jeg kjøpte en slik monetor clerblue eller hva det heter. Fikk aldri prøvd den, men har troen på at den er bedre enn eggløsningsstrimlene.

Jeg har brukt "SoftCups" like før poitiv el-test, og dagen for positiv test.
Har blitt gravid 4 av 4 pper jeg har brukt det(men mistet de tre første), men det kan selvfølgelig være tilfeldig..
Bare et tips :)

Håper du snart sitter med spire i magen! :)

SoftCups ke e dæ?
Jeg er skikkelig dårlig til å forklare.. ;) Men det er en slags gummikopp som man setter inn i skjeden etter samleie for at mest mulig av svømmerne holder seg rundt livmorhalsåpningen, og ikke renner ut igjen. Kan ha den i i opptil 12 timer. Du kan gå inn på Fertil.no å se bilder av den, å lese litt :-) Jeg syns de var greie å bruke, og jeg kjente ikke at jeg hadde den i.

Last edited:
Back
Topp