Tips gaver til julekalender

Jordbærmamma

Forelsket i forumet
Jeg trenger tips til hva jeg kan legge i julekalenderen til barna :-)
Har alltid vært så seint ute de andre årene så da har det bare blitt sjokolade kalender men i år vil jeg lage heime laget kalender til de og trenger tips til greie gaver :-)
Gutten på snart 6 år er i overkant interessert i ALT som har med kaptein sabeltann å gjøre :-D Lillesøsteren på 2 år har da tatt etter storebror og er også veldig interessert i kaptein sabeltann, vennebyen og biler :-D

Tips taes i mot med stor takk :-D

Viskelør, kul blyant, tegneblokk, fargeblyanter, prinsessehårstrikk, kosebamse, gullmynt, 1 meter med perlesnorpynt til skattekista (fåes på panduro), dvd, et kinderegg, noen gummibjørner, en liten papirpose med potetgull, en sånn liten tube med nugatti til å ha på skiva en søndagsmorgen..

Jeg gir aktiviteter også jeg:)
(Ting vi hadde gjort uansett:))

Bake pepperkaker
Lage julegodt
Tur til badeland
I skogen og hugge juletre
Tur til Tertitten toget
Gråtass jule teater
Lage julegaver

• Liker
Reactions: Io
Fins mange gode tips på underforumet "høytid"

Viskelør, kul blyant, tegneblokk, fargeblyanter, prinsessehårstrikk, kosebamse, gullmynt, 1 meter med perlesnorpynt til skattekista (fåes på panduro), dvd, et kinderegg, noen gummibjørner, en liten papirpose med potetgull, en sånn liten tube med nugatti til å ha på skiva en søndagsmorgen..

Det var lurt med den nugattien :-D Pleier ikke ha sånt her i huset men en gang må jo være den første :-)

Jeg gir aktiviteter også jeg:)
(Ting vi hadde gjort uansett:))

Bake pepperkaker
Lage julegodt
Tur til badeland
I skogen og hugge juletre
Tur til Tertitten toget
Gråtass jule teater
Lage julegaver

Dette var lurt :-) Har jeg ikke tenkt på :-)

Her har vesla frostdilla så småting med frost har jeg begynt å handle inn, ellers blir det å gjøre aktiviteter som vi alikevell hadde gjort, jul i blåfjell på teater, oslotur, bake kakemenn og pepperkaker, dra på østfoldbadet, shampo, lørdagsgodterier, sikkert strømpis om hun trenger det også.

Back
Topp