Tips for oss som vil føde.... :)

S-mamma

Gift med forumet
Haha, hadde jeg hoppa tau nå så hadde vel bekkenet mitt detti ut! Vondt nok å gå i trappene hjemme :p sex er bare å glemme nå kjenner jeg, altfor tung og alt gjør vondt...

39 + 1 her .... Vil virkelig ikke bli satt i gang en gang til på overtid ..... Lurer på om jeg skulle forsøkt modningsakupunktur ... Aldri prøvd før ....

Se her! Der står det jo faktisk noe om akupunktur og at studier viser at det kanskje funker :)

Se her! Der står det jo faktisk noe om akupunktur og at studier viser at det kanskje funker :)

Jeg bestiller en time i morgen jeg!!! Skader jo ikke å prøve!!! Villig til å betale de 100 lappene nå!!! :):)

På torsdag har jeg vekstkontroll på sykehuset! Skal be dem sjekke modning! Etter 1 keisersnitt og 1 igangsettelse vil jeg gjerne prøve det naturlige om mulig!!!

Jeg bestiller en time i morgen jeg!!! Skader jo ikke å prøve!!! Villig til å betale de 100 lappene nå!!! :):)

På torsdag har jeg vekstkontroll på sykehuset! Skal be dem sjekke modning! Etter 1 keisersnitt og 1 igangsettelse vil jeg gjerne prøve det naturlige om mulig!!!
Det skjønner jeg veldig godt! Prøv akupunktur, skader ikke som du sier :) krysser fingrene for deg! Lykke til :)

Bare tull :) babyen kommer når tiden er inne :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Dessverre ikke alle babyer som kommer ut frivillig :( Tror kanskje ikke det er noen kjerringråd som 100 % kan starte en fødsel, men når man går ukeR over termin kan det være morsomt tidsfordriv ;)

Mulig det blir (igjen) keisersnitt eller igangsettelse ...

Tror nok sex kan hjelpe de som klarer det helt mot slutten :)
Hehe, det er det jeg satser på! Peiser på for å se om noe mer skjer ;) hun kommer vel når hun er klar uansett, men hvis sex øker muligheten for at hun kan komme litt før så kjører vi på :) mannen klager hvertfall ikke!

Hehe! Har ikke vært så fryktelig gira mår det gjelder sex tidligere, men nå er det veldig greit! I tillegg får jeg noe helt syke kynnere etter stunden, så noe virkning vil jeg tro at det har :) satser i allefall på det :) og uansett, gubben klager ikke ;)

Hehe, det er det jeg satser på! Peiser på for å se om noe mer skjer ;) hun kommer vel når hun er klar uansett, men hvis sex øker muligheten for at hun kan komme litt før så kjører vi på :) mannen klager hvertfall ikke!
Mannen klager faktisk litt.. han syns det blit litt for mye sex :P klager på at han blir håven å at vi kanskje burde ha sex pause 1-2 dager ... haalllo ? :O hva skjer med det ;)

Haha! Han blir Hoven ja...? Stakkars mannebein, han har det for godt han ;)
hehe ja tissefanten altså :P Sa til han at han må inn å lese på forum og sånn om stakkars menn som aldrig får seg noe å hadde elsker og fått noe 1-2 ganger om dagen :P haha

Jeg er av dem som ikke har trua på å starte en fødsel ;).MEN det skal sies at jeg løp opp og ned trappene 3 ganger før jeg la mrg kl 23. Fikk ikke sove, var urolig å fløy på do i endinga. Kl 04.00 kom første rie. Om det bare var tilfeldig veit jeg ikke

Jeg er av dem som ikke har trua på å starte en fødsel ;).MEN det skal sies at jeg løp opp og ned trappene 3 ganger før jeg la mrg kl 23. Fikk ikke sove, var urolig å fløy på do i endinga. Kl 04.00 kom første rie. Om det bare var tilfeldig veit jeg ikke

Det skal jeg prøve når frokosten har synket ;) takk ;)

Back
Topp