Tips for mer energi?

Kaffemocca

Forelsket i forumet
*MIA*
Noen som har noen tips for å få litt met energi? Føler meg helt utslitt uten å ha gjort noe..

Samme problemet her. Legger meg rett etter jeg kommer hjem fra jobb samt er i seng før ni. Likevel helt utslitt og går rundt som en zombie. Klarer ikke fungere i det hele tatt

Du gjør jo noe! Du produserer et helt nytt menneske! Er ikke bare bare det..
Jeg er og sykelig trøtt, fungerer ikke før 15 på dagen! :O

er trøtt og sliten her også, men er ikke så lett å få slappa av etter jobb heller. Er full fres med ei lita ei som krabber og går langs møblene. Men det er jo veldig kos, likevel skulle en ønske at en kunne sovet et par timer ekstra hver natt. Er vel slik livet som småbarnsforeldre er ;)

Vil anbefale 2 ting.
1.Trene. Veit man tenker, huff, dette orker jeg virkelig ikke. Men jeg lover dere så fort man kommer i gang og etter trening så har man sååååå sykt mye mer energi og orker så mye mer. Jeg var på 1 time MRL i går. Anebefales!
2. Legge seg litt tidligere enn man pleier på kvelden.

Takk for tips:-) jeg tror jeg får nok søvn, sover hvertfall mye mer enn vanlig.. Fikk også tips om å ta de gravidvitaminene av ei venninne så har begynt på de nå:-)

Her henger trøttheten sammen m hyperemesis så må bare håpe det blir bedre. Får liksom ikke trent eller noe da..

Noen som har noen tips for å få litt met energi? Føler meg helt utslitt uten å ha gjort noe..
Skulle foreslått en kaffemocca ;) Synd det ikke er anbefalt :P

Tips til de som kan trene, i går var jeg på vannaerobic, utrolig herlig trening og fikk masse energi :)

Back
Topp