Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Datteren min har blitt kjempesår i stumpen over natten.
Vi bruker å ha Sinksalve om natten og aderma en gang eller to på dagen.
Vi har nylig skiftet bleie merke til lillego, kan det ha noe å si?
Noen som har noen gode tips?
Babyen er 3 1/2 mnd og får kun morsmelk.
Inotyol brukes også på sykehuset på de pas som er supersåre. De har ofte prøvd det meste, min erfaring er at det alltid lindrer når de smøres med inotyol.Er kun en salve som hjelper på sår stump her i huset og det er inotyol.eneste tipset jeg har men det funker alltid på våre
Inotyol var god syns jeg.
Sinksalve gjorde det verre her.
Ellers brukte vi aldri våtservietter, kun myke kluter. Vår reagerte veldig på det også.
I verste gangene måtte vi også ty til krystallfiolett på stumpen.
Potetmel var også greit.
Om mi var kjempesår tok jeg krystallfiolett og inotyol oppå der. Funka gull over natta.Dropper du salve da, og kun pudrer med potetmel når baby er sår?
Vi vasket med vann, noen ganger*med litt olje i. Lar lufttørke når vi ikke er på farten.
Om mi var kjempesår tok jeg krystallfiolett og inotyol oppå der. Funka gull over natta.
Men ellers brukte jeg mye potetmel og bare pudra på litt ja
Men om det var veldig sårt var inotyol det som va enklest syns jeg.
Vår hadde fryktelig mye våte bleier som liten og ble dermed veldig sår ofteMåtte være skikkelig nøye hjemme og i bhg. Så var veldig påpasselig med egne ting i bhg. Så fort om de tok våtserviett og feil kremer.
Så bra det fungertePrøvde meg d inotyol. Funket KJEMPE BRA!!!! Potetmel må jeg prøve ut![]()
Inotyol [emoji173] Funker hver gang [emoji4] Men kan være lurt å bytte bleier også, hvis det var årsaken til sårheten.Prøvde meg d inotyol. Funket KJEMPE BRA!!!! Potetmel må jeg prøve ut![]()