Tips for at dagene skal gå fortere!

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Synes dagene går så sakte for tiden. Er både sliten og rastløs, men får ikke gjort noe produktivt egentlig. Ingen flere dager på jobb, bare mange dager hjemme.

Hva driver dere med for å få tiden til å gå? Tips mottas med takk!;)

Jeg prøver å lage album til gutta mine jeg. Begynte med magebabyen sitt (går fortest og trenger bare være strukturert å bygge på etter hvert), Nå holder jeg på med til eldstemann...så blir det nr 2 etterpå der. Prøver også å strikke litt, men det er vanskelig med vann i fingrene.
Men det er vanskelig å holde på med noe som helst nå altså. Altfor sliten i kroppen til å bevege meg så mye, men er så rastløs at jeg har mest lyst til å slå hode i veggen :S

Jeg er så utålmodig nå at jeg nesten ikke har tålmodighet til noe som helst... He he :p finner ikke roen helt og ender opp med å se på tv og gjøre litt husarbeid med mange pauser! Surrer rundt meg selv og tenker på at fødsel heldigvis nærmer seg! Guuuud som jeg skulle ønske at jeg bare kunne bli ferdig med dette! Hadde vært nydelig! Er i uke 38+4 så det er jo virkelig ikke lenge til heller :D

De har forresten en tråd på januar forumet hvor de diskuterer hvor mye de savner å være gravid!!! Ha ha... :D ja ja, heldige dem som virkelig har kunnet kose seg i graviditeten! Noe jeg ikke har gjort dessverre :(

Tja... Leverer og henter i barnehagen. :P Har vært litt på besøk... Herregud, jeg vet ikke hva jeg har drevet med egentlig. :P Har strikket, da, og sett serier...

De har forresten en tråd på januar forumet hvor de diskuterer hvor mye de savner å være gravid!!! Ha ha... :D ja ja, heldige dem som virkelig har kunnet kose seg i graviditeten! Noe jeg ikke har gjort dessverre :(

Haha! Det kommer IKKE jeg til å savne denne gangen. :P

Back
Topp