Tips (ferbers metoden) HASTER!!

*Gullungene*

Forumet er livet
Nora sovnet i dag (som jeg skrev i et annet innlegg) etter Ferbersmetoden (UTEN PUPP!!!)

Det jeg lurer på er:
Dersom hun våkner før i morgen tidlig (noe hun sikkert gjør) skal jeg da ta henne inn til meg for pupp,
eller skal pappaen gå inn med vann??? (TVIIIILER på at hun tar vann!!!!)
Hva om hun da begynner å hyle?? skal man da følge samme metode, eller???
Er da så usikker på om hun er sulten, elller... hmm!!!

HJELP!!!

hmm.. jeg tror jeg ville gitt henne vann.. for å ikke venne henne til måltider på natten.. send da B inn.. for der lukter hun ikke noe melk.. men dette er bare noe jeg antar vil være best da..!! har liskom ikke noe erfaringer annet enn med malin.. hun kan våkne sånn på natten.. da gir vi henne vann.. så er natten og mørkts.. og borte vekk...!!

Jeg ville nok også prøve vann... hun våkner sannsynligvis av vane, for ettåringer skal fint klare seg en natt uten mat. Tror også det er lurt om pappa går inn, dersom hun er vant til nattmat fra mamma

Men nå er vel natten passert og jeg er for sent ute med velmenende råd. HÅper det gikk bra, og at dere har fått sove alle tre!?

Vi fikk råd fra helsesøster om at vi ikke skulle gi noe. Hun mente at man skulle bare slutte med en ting (pupp mellom natt og morgen), og ikke starte med noe annet. Dette regulerer seg i løpet av et par dager. Hun vil helt sikkert drikke mer på dagen etter hvert.

Hun mente det var litt som hvis man slutter å røyke. Da skal man bare slutte å røyke, ikke begynne å spise pastiller eller mer mat[:D]

Så her var det bare sympati, ikke pupp eller vann eller noe annet. Hvis man gir vann eller noe annet kan det være lett at barnet venner seg til at det skjer noe når det våkner.

Back
Topp