*Gullungene*
Forumet er livet
Nora sovnet i dag (som jeg skrev i et annet innlegg) etter Ferbersmetoden (UTEN PUPP!!!)
Det jeg lurer på er:
Dersom hun våkner før i morgen tidlig (noe hun sikkert gjør) skal jeg da ta henne inn til meg for pupp,
eller skal pappaen gå inn med vann??? (TVIIIILER på at hun tar vann!!!!)
Hva om hun da begynner å hyle?? skal man da følge samme metode, eller???
Er da så usikker på om hun er sulten, elller... hmm!!!
HJELP!!!
Det jeg lurer på er:
Dersom hun våkner før i morgen tidlig (noe hun sikkert gjør) skal jeg da ta henne inn til meg for pupp,
eller skal pappaen gå inn med vann??? (TVIIIILER på at hun tar vann!!!!)
Hva om hun da begynner å hyle?? skal man da følge samme metode, eller???
Er da så usikker på om hun er sulten, elller... hmm!!!
HJELP!!!