Tips ang vogn

Mr.Darcy

Gift med forumet
Trenger sårt råd og tips.

Jeg har en stor simo kombivogn og en emmaljunga scooter. Planen var at minsten skulle bruke kombien og eldstemann scooteren (hvis både jeg og sambo var ute og trilla)

Men siden eldstemann ikke var så keen på å gå, måtte jeg gå til innkjøp av en søskenvogn som jeg bruker veldig mye.

Så til dilemmaet:

Kombivogna står næremst ubrukt i gangen....den tar unødig med plass, og jeg syns det er dumt at den bare står der uten å bli brukt.

JEg har så lyst til å selge den og evt. bare bruke scooteren til minsten når jeg skal ut å trille minsten alene. Den er god å trille, er plass til vognpose og det er ligge stilling på den...ikke full liggestilling...men mer enn godt nok...

Er det dumt av meg og kvitte meg med kombien....????

Hva ville dere ha gjort...?

selg[8|]

ORIGINAL: Trikken

selg[8|]

det er det jeg tenker, men samtidig så er jeg redd for at det er dumt å ikke ha en stor og god vogn.....hvorfor jeg tenker slik, vet jeg ikke...[8|]

Må legge til at jeg bor på østlandet og her er det kaldt om vinteren...men nå går det jo mot våren...så egentlig trenger jeg ikke å tenke så mye på kulda mer...

Men er scooteren en god nok vogn for minsta på 9 måneder...???? med tanke på vær og vind o.l.

Er ikke scooteren veldig lun og god da? Mener den er det, og til neste vinter er det jo ikke bruk for en kombi. Jeg ville absolutt solgt, med god pose tror jeg ikke det blir noe problem[:)]

Hvorfor skal det være så vannskelig....blæh...[:-]

Klarer liksom ikke se hva som er best og mest lurt....[8|]

Back
Topp