Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nøste77
Det står på Quinnyvogna vår at den ikke kan vaskes i maskin, men det bare så jeg forbi, demonterte den og heiv den i på 60 grader. Den ble gullende rein....og var like fin som ny [:D]
ORIGINAL: namba
Takk for tipset. hvordan finner jeg ut om vogna er fargeekte? Jeg har hatt uutvannet domestos fresh på vogna i mange timer i strekk og det har ikke bleket den det minste, men jeg vet ikke om det betyr noe eller ikke? Jeg har også hatt den i eddikvann lenge og i maskina nå og den ser bra ut på fargen. Det er bare at jordslaget er der enda...[:'(] Heldigvis er det ikke så mye det er snakk om.
Jeg skal lagre denne tråden i favoritter og ta det igjen når vi kommer hjem fra ferie.
ORIGINAL: lenemor
Høres ut som det er jordslag du har fått i vogna di - det er jo en type mugg det. Jeg vet at det finnes et jordslagmiddel som er å få kjøpt - det er til å bruke på markiser og på båtkalesjer, så i en byggevareforretning eller båtforretning er det sikkert å finne