tips ang barnerommet

twinmother

Glad i forumet
hei vi har akkurat kjøpt oss ny bolig og da vill jeg gjerne gjøre litt ut av barnerommene til barna :-)
noen som har tips til intriør sider ?
har vært innom barnerommet.no og kidsparadise.no men synes kansje det var litt dyrt der

ok takk for tipset [:)] men nå skal det sies at mye annet av huset er ikea så kunne tenkt meg noe annet [:)] er på utkikk etter f.eks bokstaver skjært ut i tre og prinsess knagger og gardiner og komoder

KID iteriør hadde noen kjempe søte rosa/blå knagger, rammer +++

min mor kjøpte det til ungene.. hun har nettopp pusset opp og laget rom til de hos seg.[:)]

ORIGINAL: twinmother

ok takk for tipset [:)] men nå skal det sies at mye annet av huset er ikea så kunne tenkt meg noe annet [:)] er på utkikk etter f.eks bokstaver skjært ut i tre og prinsess knagger og gardiner og komoder

hvorfor ikke være litt kreativ selv ang navn på veggen. kjøp perler og perl navna dems?? koster 10 kr pr pose med perler på lekebutikker. en venninde av meg gjore det og det ble personlig og ble veldig fint[:D]

tusen takk for tips jenter :-)

ORIGINAL: twinmother

trebokstaver du kan male får du kjøpt i ulike størrelser på feks panduro.
på skeidar solgte de "emblemer" i prinsesse/prinsekroner og "slott" - jeg limte en sånn på senga til tobias - ble kjempesøt [:D]

sia har en kjempesøt piratserie i lysblått, og en tilsvarende i rosa til jenter..

Du kan gjøre mye gøy med maling også som ikke trenger å koste en formue.. Legg heller pengene i solide møbler som kan brukes i mange år framover, så kan du bare bytte gardiner og pynt når ungene vokser til.. [:)]

Back
Topp