Tips! Amme BH

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Tipser om Barnas Hus sin amme-bh! Den var ikke fryktelig fin, haha, men Herrgud så god den er! Brukte ikke amme-bh sist, men pga at de vokste så enormt disse to dagene så fant jeg ut at jeg bare måtte skaffe meg en. Den er altså bare helt magisk god, og med ull-innlegg inni er de melkesprengte puppene nesten på spa :P

Så jeg anbefaler den altså! Den er prikkete, fantes i sort og blå. Men vet faktisk ikke mer hva den heter da.. Kostet 499,-. Veldig tøyelig, så én størrelse passer til flere størrelser, står en guide på pakken i butikken.

Takk for tips! Ikkje lett å kjøpe på forhånd, men eit must i starten. Eg fekk ammesinglett til bursdagen av ei venninde. Fantastisk god, så mannen måtte ut på handle fleire ;-p

Takk for tips! Ikkje lett å kjøpe på forhånd, men eit must i starten. Eg fekk ammesinglett til bursdagen av ei venninde. Fantastisk god, så mannen måtte ut på handle fleire ;-p

Ja, denne gangen ble det et must - de andre er uansett for små :P Ammesinglet hadde jeg sist, veldig greit det også! Men fungerer også fint med vanlig singlet synes jeg :)

Ja, denne gangen ble det et must - de andre er uansett for små :P Ammesinglet hadde jeg sist, veldig greit det også! Men fungerer også fint med vanlig singlet synes jeg :)
Ja, vanlig singlett er og ok, men då må eg ha vanlig bh inni, og då blir det så mykje å brette ned. Og så er eg sikkert litt var for det som stramma med tanke på migrene, så då er det greit utan bh ;-p

Boob er kjempe deilige!

Back
Topp