Tips ønskes ang Menopur og lagring!

Marihøna

Prøver på nr 2 siden nov/15
Assistert-jentene
Det står jo på pakken at uåpnet skal den oppbevares i kjøleskap. Anbrutt/blandet i høyst 25 grader. Jeg må ha med meg Menopur på 9t biltur i helgen og bor på hotell 2 netter. Bør jeg da blande et nytt glass den morgenen jeg reiser (da har jeg 4 doser i glasset) slik at det kan oppbevares i romtemp?

Hvis det passer så er jo det fint:) Husker jeg styret fælt lår jeg skulle ha med meg medisiner til Spania:p Vet ikke hvor mange doser du har igjen på det glasset som er åpent, men mener å huske at det kan stå 28 dager ferdig blandet. Gjør det så enkelt som mulig for deg. Jeg hadde medisinene mine i et brille etui når jeg jobbet kveld. Funket fint! Og det skal mye til for at medisinene blir ødelagt ved akuratt 25 grader;)

Hvis det passer så er jo det fint:) Husker jeg styret fælt lår jeg skulle ha med meg medisiner til Spania:p Vet ikke hvor mange doser du har igjen på det glasset som er åpent, men mener å huske at det kan stå 28 dager ferdig blandet. Gjør det så enkelt som mulig for deg. Jeg hadde medisinene mine i et brille etui når jeg jobbet kveld. Funket fint! Og det skal mye til for at medisinene blir ødelagt ved akuratt 25 grader;)
Når jeg reiser på fredag har jeg en dose igjen i det utblandede glasset, det kan jo brukes neste uke... så har jeg fire doser med meg som kan stå romtemperert, det er en ekstra dose i tilfelle.

Krever litt planlegging dette!!

Takk for tips❤️

Ser ut til at du har kontroll;) eventuelt kan du ha medidinene i en kjølebag, men obs at de ikke blir for kalde! På flyet hadde jeg de i nærheten av en kald flaske vann bare:)

Ser ut til at du har kontroll;) eventuelt kan du ha medidinene i en kjølebag, men obs at de ikke blir for kalde! På flyet hadde jeg de i nærheten av en kald flaske vann bare:)
Ja, har sikkert det, er bare ny i gamet og redd for å gjøre gjøre feil...

om du skal ut å fly bare husk å ta med resepten på det ;-) (om du fremdeles har det, eller en form for bekreftelse på at det er dine medisiner..)

Back
Topp