Tippoldeforeldre :)

Marlene_94

Betatt av forumet
Nå om en times tid skal samboeren og jeg i familie middag med min familie. Å da skal oldemoren min få vite at hun skal bli tippoldemor, så det blir veldig spennende og se hvordan hun tar det! <3

Men oldefaren min får vite det litt senere ettersom han bor i nord Norge. Å jeg ikke ønsker å ta det over telefon, men heller når han kommer på besøk til oss om ikke så lenge! :-)

Men samtidig da så lurer jeg på om det er flere her, som får tippoldeforeldre til barnet sitt? :-)

Mitt barn får en tippoldemor! :-)

Så moro! :-) Har du fortalt det enda, eller skal fortelle det snart? :-)

Hun vet det ikke ennå. Vil vite at det går bra først. Vil ikke at hun skal bli lei seg hvis det ikke går :-) men gleder meg masse til å fortelle henne! Også har jeg så lyst til å oppkalle ungen etter henne hvis det blir en jente da selvfølgelig :-)

Hun vet det ikke ennå. Vil vite at det går bra først. Vil ikke at hun skal bli lei seg hvis det ikke går :-) men gleder meg masse til å fortelle henne! Også har jeg så lyst til å oppkalle ungen etter henne hvis det blir en jente da selvfølgelig :-)

Så koselig :) utrolig at man kan leve på samme tid som tippene sine! om vi får jente skal hun oppklara etter flere av sine tipp- og tipp-tippoldemødre. Det var ett veldig populært navn i det området tydeligvis.

Så koselig :) utrolig at man kan leve på samme tid som tippene sine! om vi får jente skal hun oppklara etter flere av sine tipp- og tipp-tippoldemødre. Det var ett veldig populært navn i det området tydeligvis.

Kjempe koselig, og helt utrolig! :-) hva var navnet ? :)

Tippoldemor her også :) Hun har 2 fra før da, så sånn sett gleder jeg mer mer til å fortelle de kommende besteforeldre for det blir deres første :)

Min sønns siste tippoldemor døde i mai, så min neste får dessverre ikke opplevd det. Men flere oldeforeldre og besteforeldre :) Så jeg er takkmelig for det :)

Vil helst ikke si, i tilfelle noen jeg kjenner er her på forum. Jeg har snakka mye om at jeg vil bruke det navnet i fremtiden skjønner du ;)

Hehe jeg skjønner! :) blir spennende :)

Nå om en times tid skal samboeren og jeg i familie middag med min familie. Å da skal oldemoren min få vite at hun skal bli tippoldemor, så det blir veldig spennende og se hvordan hun tar det! <3

Men oldefaren min får vite det litt senere ettersom han bor i nord Norge. Å jeg ikke ønsker å ta det over telefon, men heller når han kommer på besøk til oss om ikke så lenge! :-)

Men samtidig da så lurer jeg på om det er flere her, som får tippoldeforeldre til barnet sitt? :-)

Hvordan reagerte de ? :D

Det forstår jeg godt! :-) Så koselig! Skal gjorde det samme selv etter tippoldemoren min om jeg får jente :-)

Hvordan reagerte de ? :D

Det gikk over all forventning! :p Oldemor forstod det ikke helt først, men da hjalp resten av familien min og samboeren min meg med å få henne til å forstå at det ikke var tull! Å da braste hun ut i gråt og ble glad. Så sa hun "så koselig at jeg får oppleve det i mine eldre dager" og at det ville bli koselig med en ny småtass i familien. Er derfor veldig glad over hvordan det gikk! ❤️ Nå er det bare oldefaren min i nord som ikke vet enda at vi får et nytt familie medlem :-)

Min sønns siste tippoldemor døde i mai, så min neste får dessverre ikke opplevd det. Men flere oldeforeldre og besteforeldre :) Så jeg er takkmelig for det :)

Det var leit og høre! :-( Mistet tippoldemoren min når jeg var 5 år, så husker henne ikke så godt. Men allikevel var jeg heldig og hadde besteforeldre og oldeforeldre i oppveksten min. Å det er jeg sikker på at din andre vil være glad for å ha også! :-)

Back
Topp