Tippoldeforeldre

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
M

mamma_82_

Guest
Er det nokon av februarbarna som vil få møte sine tippoldeforeldre?

Last edited by a moderator:
Barna mine har ikkje hatt muligheten til å møte sine tippoldeforeldre..

Elstepia vår fikk møte tre oldeforeldre på min side.. Men nå er alle Desverre død

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Her er nok bare noen oldeforeldrene som lever..

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡

Bestemora mi på 95år venter spent. Også har mannen min ei bestemor igjen.
Men ingen tipolderforeldre! Oldefar døde året etter jeg ble født 1988.
De andre tre hadde alt gått bort da jeg ble født.

Ingen tippoldeforeldre nei..men frøknå fekk møta 3 oldemødre, nå e d barra 2 igjen..

Sent from my iPhone using BV Forum

nei :/ er er det to oldefedre igjenn.. når guttungen ble født var det 3 oldefedre og 1 oldemor..
jeg fikk møte tippoldemora hans da hun døde da jeg var 10 og ho 90 ..

Nei ingen tippoldeforeldre. Har en farmor igjen og det har samboer også.

Ingen tippoldeforeldre. De har vært borte lenge - jeg har 2bestemødre igjen kun - sambo 1bestemor

♡Overgangen feb/mars♡

Jeg har fortsatt 2 oldeforeldre igjen :). Mine barn vil ikke oppleve så mange oldeforeldre som jeg har opplevd. Hadde alle mine oldeforeldre frem til få år siden :). Har nå 2 besteforeldre igjen.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Jeg har fortsatt 2 oldeforeldre igjen :). Mine barn vil ikke oppleve så mange oldeforeldre som jeg har opplevd. Hadde alle mine oldeforeldre frem til få år siden :). Har nå 2 besteforeldre igjen.

Så spennende for dine barn å få muligheten til å møte nokre av sine tippoldeforeldre då:) det er ein del som får oppleve å bli oldeforeldre, men tippoldeforeldre er meir sjelden:) er vel avhengig av at ein får barn i ung alder i fleire generasjoner:)

Så spennende for dine barn å få muligheten til å møte nokre av sine tippoldeforeldre då:) det er ein del som får oppleve å bli oldeforeldre, men tippoldeforeldre er meir sjelden:) er vel avhengig av at ein får barn i ung alder i fleire generasjoner:)
Ja det er sant :). Oldemor fikk min bestemor når hun var 20 år og jeg ble født når mamma var 24 så har vel noe å si at de var ganske unge alle sammen :)

Oldemor blir 95 i Mai, så håper at hun får treffe tippoldebarnet sitt :)
Tippoldefaren min levde mens jeg var lita, døde når jeg var 8-10 år og han kunne blitt 96 år :)
Vi er ganske heldige og den lille vil få 8 oldeforeldre :) <3

Dessverre har alle gått bort :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Totalt 4 oldeforeldre. Ingen tipp :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Oldemor blir 95 i Mai, så håper at hun får treffe tippoldebarnet sitt :)
Tippoldefaren min levde mens jeg var lita, døde når jeg var 8-10 år og han kunne blitt 96 år :)
Vi er ganske heldige og den lille vil få 8 oldeforeldre :) <3
Så fantastisk:) må være stas å få oppleve tippoldebarna sine:)

Back
Topp