M
mamma_82_
Guest
Er det nokon av februarbarna som vil få møte sine tippoldeforeldre?
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende for dine barn å få muligheten til å møte nokre av sine tippoldeforeldre då det er ein del som får oppleve å bli oldeforeldre, men tippoldeforeldre er meir sjelden er vel avhengig av at ein får barn i ung alder i fleire generasjonerJeg har fortsatt 2 oldeforeldre igjen . Mine barn vil ikke oppleve så mange oldeforeldre som jeg har opplevd. Hadde alle mine oldeforeldre frem til få år siden . Har nå 2 besteforeldre igjen.
Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Ja det er sant . Oldemor fikk min bestemor når hun var 20 år og jeg ble født når mamma var 24 så har vel noe å si at de var ganske unge alle sammenSå spennende for dine barn å få muligheten til å møte nokre av sine tippoldeforeldre då det er ein del som får oppleve å bli oldeforeldre, men tippoldeforeldre er meir sjelden er vel avhengig av at ein får barn i ung alder i fleire generasjoner
Så fantastisk må være stas å få oppleve tippoldebarna sineOldemor blir 95 i Mai, så håper at hun får treffe tippoldebarnet sitt
Tippoldefaren min levde mens jeg var lita, døde når jeg var 8-10 år og han kunne blitt 96 år
Vi er ganske heldige og den lille vil få 8 oldeforeldre <3
Jupp, min oldermor ble nettopp 95
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ja, kan tenke meg at det var stasHusker det var stas å ha tippoldefar, når ingen andre rundt hadde det