tippetråd!?

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
skal vi tippe når vi føder?
morsomt å se om magefølelsen får rett[8D]

jeg tipper jeg får 7. eller 21. sept
(det har jeg drømt)

ok, da tipper jeg at jeg føder innen utgangen av september!!! mens termin er 27 sep, men den ordinære ul sier 3 oktober. Men jeg vil ha september baby

Jeg satser på 14, 15 eller 16 august. Rundt der et sted!

Jeg tipper 25. august / 25.september eller 15.september.

Har drømt om fødsel 15.september og føler det innmari på meg, og min kjære drømmer stadig om 25.august , samme har jeg gjort en gang (om tallet 25. men ikke hvilken mnd.) så da tar jeg de tre datoene som tippedatoer [:)]

Jeg tipper 2. eller 4. september (termin er 3. sept.) [:)]
sambo har bestilt 28. august, så får vel holde en liten knapp på den dagen og, hehe...

Jeg har termin 13 september. Gikk to uker over med snuppa, så jeg regner med litt overtid denne gangen også. Jeg HÅPER på 8 eller 9 september. Vi har en del "opptatte" datoer i familien etter den 13.. nemlig 16, 17, 18, 20, 21, 23 og 26, så det kan jo bli spennende å se om jeg treffer på en av de[:D]

samma her... har termin 13 sep.... mn jg tror dt blir  rundt 9-12 sep.
fikk celina 3 dager før termin og håper jg føder før termin, fordi etter 15 sep ska mamma alle de reise og da blir jg alene ca 1 månede... :(

jeg tipper jeg får enten 9september-1uke før ul termin..
eller min termin 13september..(min venninde sin 30 års dag og svigermors 61 års dag)

dette blir spennende..

hmm..tror og håper jeg kommer til å føde før termin, tror jeg kommer til og føde 25 august:)

har ikke peiling. i august eller september kanskje[8D]

Var hos jordmor nå og ho sa at hodet ikke hadde festet seg enda, å at det fort kan bli september barn. Men jeg er fortsatt positiv og setter en knapp på at ho vil komme om ett par uker jeg. Rundt den 22. August. Da er det bare en drøy uke til termin [:)][:)]

Jeg tror jeg føder 28/8-2008 :) Fin dato!
Siden hodet hadde festet seg for 3 uker siden og jeg er 2. gangs fødende sa jordmor hun trodde jeg kom til å føde før.. Håper det er sant! :)

Har temin 28.september,men tipper hun kommer mellom 14-18.september,hehe

Ja, jeg har jo termin d. 9. sept. (40+2 dage), i dk siger man 40 uker (7.sept)gravid... - 10 dage da bliver det sidst i august...

MEN min fornemmelse siger at det nok skal blive når Martin er i dk på jobb, omkring den 18/19. august.... (eller i hvertfald i den uke)

kunne være gøy om det blev d. 20082008(20.08.2008)

24.august....egentlige terminen min [:)]

(eller 16.august for da er det fullmåne)

Jeg drømte en natt at jeg fødte den 18. men har termin 6 september så det kan like gjerne være 18 august som september... hmm..

Da tipper jeg 15 september for da er jeg 2 uker på overtid og da må de sette meg i gang.[:@][:@][:@]

8 eller 25 september .... Termin er jo 30 men er lov å håpe:)

Back
Topp