Tippetråd!!!

*LykkeligMamma*

Forumet er livet
Tippetråd!
 
Her finner du det kinesiske fødselskartet: [link=http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx]http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx[/link]
 
Ringtesten utføres slik: Ta et hårstrå gjennom en ring. Hold denne over magen eller innsiden av håndleddet. Går ringen i sirkel ventes jente, går den frem og tilbake blir det gutt. Har du barn fra før vises disse også, i stigende rekkefølge.
 
 
                                                                   Kinesisk
Nick                        Magefølelse         fødselskart       Ringtest         Ultralyd     Det ble!
 
Aline                            Gutt                        Gutt/Jente             Gutt                     Gutt?            Gutt
Amyrlin                         Jente                      Jente                     ?                         Gutt             Gutt
Apple                           Gutt&Jente               Jenter                   ?
Bamse                          Jente                      Jente                    Jente                   Jente 
bittelillemille                   Jente                      Gutt                     Jente                   Gutt              Gutt
cadenza                        Gutt                       Gutt                     Gutt                                        Gutt
*Cecemor*                    Gutt                       Gutt                      ?                         Gutt?           Jente
Canuutte 79                   Jente                     Jente                    Jente                    Jente
Claire                            Gutt                       Gutt/Jente            Jente                     Jente           Jente
Csam                            Jente                      Jente                   Jente                     Gutt
delma                           Gutt                        Gutt                    Gutt                      Gutt             Gutt
DefLepChic                    Jenter                      Jente                   ?
DetGikkTilSlutt               Gutt                         Gutt/Jente           Gutt/Jente
Domenica                      Gutt                        Gutt                    Gutt                     Jente             Jente
EA79                            Gutt                        Gutt                    Jente                    Jente            Jente
EmsN                            Jente                      Jente                   Jente                    Gutt              Gutt
ergravid84                     Gutt                       Gutt                     Gutt                                         Gutt
gira                              Gutt                       Jente                    ?                                             Gutt
glaogfornøyd                  Gutt                       Gutt                     Gutt
Goajenta                       Jente                     Gutt                     Jente
Gunnjanne                     Gutt                       Gutt                     Gutt                    Jente
heioghopp                     Jente                      Jente                   Jente                   Jente              Jente
Hildepilde31                   Gutt                        Gutt                    Gutt                     Gutt              Gutt
Hobbit                          Gutt                        Gutt                    Gutt                     Gutt              Gutt
Høstbaby08                   Gutt                        Gutt                    Gutt                     Gutt              Gutt
jas                               Gutt                        Gutt                    Jente                    Gutt             Gutt   
Jente~i~vente               Gutt                        Gutt                    Jente                    Jente            Jente
*jorbærpiken*                Jente                      Jente                   Jente                    Jente             Jente
June24                          Jente                      Gutt                    Jente                                        Gutt
Katey                           Gutt                        Gutt                     Gutt                    Gutt               Gutt
kenguri                          Jente                      Jente                   Gutt                    Jente              Jente
Lassie                           Jente                       Gutt                    Jente                  Gutt                Gutt
Iny                               Jente                      Jente                    Jente                  Gutt               Gutt
liberobaby                      Jente                      Jente                   ?
lillemæj                          Gutt                        Gutt                                             Gutt/Jente??
lilletrille                         Gutt                        Jente                   Gutt                                           Gutt
madame                        Jente                      Jente                    ?                                              Jente
malii                             Gutt                        Jente                    Jente                                        Gutt
Mamman til Seb              Jente                      Gutt                      ?                      Sjenert              Gutt
mammantilbebisensin       Gutt                        Jente                   Gutt                   Gutt                  Gutt
mammamarte                 Jente                       Gutt                    Jente                 Jente                 Jente
Mammatiltosmå              Gutt                       Jente                    Jente                   Gutt
maritemil                       Jente                       Gutt                     ?                                              Jente
mayaone                      Gutt                         Gutt                     ?
MarcElia                       Gutt?                       Jente                   Jente                   Sjenert            Jente
Meg_26                        Gutt                        Gutt                    Gutt                     Jente
*Mille*                         Jente                       Jente                    ?                                             Gutt
monjen                         Gutt                        Gutt                     Gutt                     Gutt
MV07                           Gutt                        Gutt                     Gutt                     Gutt               Gutt
nannaanita                     ?                           Gutt                     Gutt                       ?                 Gutt
*NataLiE*                      ?                           Jente                   Jente                    Jente              Jente
oktoberbarnventes          Jente                      Jente                   Jente                    Jente             Jente                 
Phoebee                       Gutt                        Gutt                     Gutt                     Jente             Jente
ribasi                            Gutt                       Gutt                     Gutt                     Gutt              Gutt
Sielle                            Jente                      Gutt                     Jente                                       Gutt
Silje1982                       Gutt                       Jente                    Jente                   Jente            Jente
slinsie                           Jente                     Gutt/Jente              Jente                  Jente
Snartmammatiltre            Gutt                      Jente                     ?                        Jente             Jente                     
snuppedulla                   Jente                      Jente                    Jente                   Gutt             Gutt
Spire4                          Jente                      Gutt                      Jente                   Gutt             Gutt
Sunniva82                     Jente                     Jente                     ?                         Gutt
suki                             Jente                      Gutt                      ?                        Jente
sweetmama                   Gutt                       Gutt                     Jente                                        Jente
tipp                             Jente                     Gutt/Jente              Jente         
turtlebug                      Jente                     Gutt/Jente              ?                        Jente
viblirsnart6                   Gutt&Jente              Gutter                   Gutter                 Gutter             Gutter
Wolletta                      Gutt                        Jente                    Jente                                       Gutt
Zmiley                         Gutt                       Gutt                      Gutt                   Gutt
4 snart 5                     Jente                     Jente                     ?                        Jente              Gutt
 



Heng dere på da jenter![:)]
 
Magefølelse: Gutt
Kinesisk kart: Gutt
Ringtest: Gutt

Blir spennende dette[:D] Vi skal ikke få vite noe i forkant. Skal være en overraskelse til den lille kommer til verden[:D]
Guuuu kor eg gleda meg!!!!!!!!!!!
 
magefølelse: jente
Kinesisk kart: Gutt
Ringtest: Jente
 
ORIGINAL: glaogfornøyd

Magefølelse: Gutt
Kinesisk kart: Gutt
Ringtest: Gutt

Blir spennende dette[:D] Vi skal ikke få vite noe i forkant. Skal være en overraskelse til den lille kommer til verden[:D]
Guuuu kor eg gleda meg!!!!!!!!!!!


 
Det blir spennende og se da![:)] Hadde ikke klart og vente jeg! hehe... er for nyskjerrig![:D]
 
ORIGINAL: LeonMamma

Magefølelse: Gutt
Kinesiske kartet: Gutt
Ringtest:Gutt
 
og første ul gutt [:)]
 
Magefølelse: Jente
Ringtest: Jente
Kinesiske kartet: Jente

Så det blir spennende å se på UL 14 mai! [:)]
 
Magefølelse: Jente
Kinesisk fødselskart: Gutt
 
...den der ringtesten...komme den fyst t å gå fram å tbage siden Leon e gutt..?
 
ORIGINAL: June23

Magefølelse: Jente
Kinesisk fødselskart: Gutt

...den der ringtesten...komme den fyst t å gå fram å tbage siden Leon e gutt..?

 
Ja... å hvis den bare fortsetter fram og tilbake så blir det gutt denne gangen å![:)] Men bytter den plutselig til sirkel da blir det jente![:)]
 
hihi, oki [:D] ska jammen ta den der testen ittepå:) KOr lenge ska eg venta då før eg evt. gir opp at ann ska bjunna å gå i sirkel..? hehe [:D]
 
Jeg vil og være med,så moro!
Min magefølelse sier gutt,kinesisk fødselskart sier jente,ringtesten viser begge deler,vet ikke hvordan jeg skal tolke det?den gikk i sirkel først så frem og tilbake ,eller litt begge deler samtidig,er ikke tvillinger iallefall[;)]
Ul vet jeg ikke ennå men jeg vet kjønnet etter 15 april[:)]
 
 
ORIGINAL: June23

hihi, oki [:D] ska jammen ta den der testen ittepå:) KOr lenge ska eg venta då før eg evt. gir opp at ann ska bjunna å gå i sirkel..? hehe [:D]

 
Hehe...[:D] du kan no sitte dær så lenge du vil... hehe...[:D] å hvis den ikke vil i sirkel så kan du lage en sirkel selv etter hvært da! hehe...[:D][:D][:D] Neida... det er joks! [:)] hehe...
 
ORIGINAL: mammantilbebisensin

Jeg vil og være med,så moro!
Min magefølelse sier gutt,kinesisk fødselskart sier jente,ringtesten viser begge deler,vet ikke hvordan jeg skal tolke det?den gikk i sirkel først så frem og tilbake ,eller litt begge deler samtidig,er ikke tvillinger iallefall[;)]
Ul vet jeg ikke ennå men jeg vet kjønnet etter 15 april[:)]


 
Du har en jente fra før ikke sant![:)] Da er sirkelen henne og gutt etterpå da som sikkert en det du får nå![:D] åsså får du masse unger etter det igjenn![:)] hehe.... 
 
ORIGINAL: RagnhildK83

ORIGINAL: mammantilbebisensin

Jeg vil og være med,så moro!
Min magefølelse sier gutt,kinesisk fødselskart sier jente,ringtesten viser begge deler,vet ikke hvordan jeg skal tolke det?den gikk i sirkel først så frem og tilbake ,eller litt begge deler samtidig,er ikke tvillinger iallefall[;)]
Ul vet jeg ikke ennå men jeg vet kjønnet etter 15 april[:)]



Du har en jente fra før ikke sant![:)] Da er sirkelen henne og gutt etterpå da som sikkert en det du får nå![:D] åsså får du masse unger etter det igjenn![:)] hehe.... 

 
 
[:D][:D] Uffda tenkte at det holdt med 2 barne jeg hehe[8D]
Da kan du jo skrive opp gutt på ringtest da hvis du gidder[:)]
 
ORIGINAL: mammantilbebisensin

ORIGINAL: RagnhildK83

ORIGINAL: mammantilbebisensin

Jeg vil og være med,så moro!
Min magefølelse sier gutt,kinesisk fødselskart sier jente,ringtesten viser begge deler,vet ikke hvordan jeg skal tolke det?den gikk i sirkel først så frem og tilbake ,eller litt begge deler samtidig,er ikke tvillinger iallefall[;)]
Ul vet jeg ikke ennå men jeg vet kjønnet etter 15 april[:)]



Du har en jente fra før ikke sant![:)] Da er sirkelen henne og gutt etterpå da som sikkert en det du får nå![:D] åsså får du masse unger etter det igjenn![:)] hehe.... 



[:D][:D] Uffda tenkte at det holdt med 2 barne jeg hehe[8D]
Da kan du jo skrive opp gutt på ringtest da hvis du gidder[:)]

 
Den er grei![:D]
 
Magefølelse: GUTT
Kinesiske: GUTT
Ring: GUTT
 
Hehe... jeg skal gjøre det når moren min har lagt seg[:D] Litt flaut å sitte her med henne og styre med en ring over magen[:D]
 
Magefølelse:Gut
Kinesiske: Gut
Ringtest: Jente
 
Back
Topp