Tippetråd

MTDC

Forumet er livet
VIP
Setter i gang en tippetråd ettersom jeg skal til jordmor i morgen.. Dere skal få tippe svaret på flere spørsmål også kan vi ha en minikonkurranse.. Kanskje vi får en del innlegg på den måten?:-P

Tipp følgende:
-vekten min
-bt
-urin(fin eller +på noe)
-ødem (0-3)
-leie
-babyens hjerterytme
-sjekkes modningen og i tilfelle er jeg moden?

Nærmeste svar får poeng;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kanskje skrive hva den var på siste kontroll, vekt og sånn i alle fall, så har vi et utgangspunkt? Eller er det blind gjetting :)

Litt skummel tråd å tippe på uten noe utgangspunkt syns jeg :P

Hihi:-) Tenkte siden jeg har skrevet det i tidligere tråder.. Men veide 67 da jeg startet og blir ikke fornærmet med tanke på jeg endte godt over 100 sist:-P Kjedelig tråd.. Desperat forsøk på å få 100 innlegg bare;-)

Hehe, ikke så kjedelig tråd, men skummel å svare på :P og veldig vanskelig spørsmål... Skal også til jordmora i mårra, blir spennende å se om det er noen forandringer siden forrie uke :) Ikke lett å komme på nye tråder heller, så du skal ha poeng for forsøket :)

Hehe, ikke så kjedelig tråd, men skummel å svare på :P og veldig vanskelig spørsmål... Skal også til jordmora i mårra, blir spennende å se om det er noen forandringer siden forrie uke :) Ikke lett å komme på nye tråder heller, så du skal ha poeng for forsøket :)
Haha:-) Kom på en hakket bedre nå, men funderer på om jeg skal bare skrive den opp på en lapp også legge ut på onsdag;-) Da MÅ vi jo ha noe å snakke om skal vi greie å få ekstra lodd;-)

Ja, skriv den på en lapp og spar den :) har noen skrevet på huskeliste på pcn til onsdag jeg å :)

Back
Topp