Tippetråd

x1x~proudmommy~

Flørter med forumet
Hvilket kjønn TROR dere at dere får? [:)]

Jeg tror jeg får gutt [:D]

Er helt sikker på at det blir gutt!
Blant annet er vi spådd det, og jeg bare kjenner det!
Kaller den lille klumpen for 'han' allerede[8D]
Blir veldig overraska om det ikke stemmer! Ei jente er selvsagt like velkommen også[:D]

av en eller annen merkelig grunn tror jeg gutt. men vil ha jente... hehe... selv om gutten å er velkommen... men har jentenavn klart :-P haha...

Jeg tror.. Hmm... Gutt!

Men begge deler er like velkommen![:)] Har bare "alltid" sett for meg at jeg får gutt, jente, gutt![;)]

Jeg ser for meg jente, men det er nok mest fordi det er det jeg har fra før. Spiller absolutt ingen rolle for meg, men jeg tror pappa'n blir veldig glad om det er gutt, siden han har ei jente fra før også i tillegg til hun vi har sammen.

Jeg har en følelse på tvilling jenter, har stikkninger på begge sider, de to andre gangene har det bare vært på en side.

Har så lyst på tvillinger, er tvilling selv så gode sjanser [:)]

SA Des 09
SA Mars 10

Har gutt fra før, og kunne godt tenkt meg en til gutt! [:)] Men vil jo selvsagt først og fremst ha et friskt barn, og at alt skal gå bra [:)]

ORIGINAL: Gir ikke opp!!

Jeg har en følelse på tvilling jenter, har stikkninger på begge sider, de to andre gangene har det bare vært på en side.

Har så lyst på tvillinger, er tvilling selv så gode sjanser [:)]

SA Des 09
SA Mars 10

Er det et symptom på tvillinger??[8|] For jeg har det sånn, ikke på begge sider samtidig da... Og av og til midt i, ned mot underlivet, flytter litt på seg... Husker ikke helt hvordan det var sist....

denne gangen tror jeg det blir en gutt.. har to jenter fra før... selv om jeg er bare 4-5 uker er symptoene litt annerledes denne gang.. [;)]

Har alltid sett for meg ei lita jente, men nå etter jeg ble gravid har jeg en følesle for at det er gutt [:)] Spiller jo ingen rolle, da dette er første! [:)]

hm....altså jeg er spådd 1 gutt og 2 jenter. Så har en liten følelse på jente, men har ingen tegn på det da, er vel for tidlig uansett [:D]

Jeg tror jente :)

eg har gutt på følelsen, like glad uansett kva da skulle verte. [:)]

Gutt - pga jeg vet vi hadde sex på eggl.eller en dag etter + jeg har jo gutt fra før[:)]
Men hadde jo vært utrolig koselig om det ble stikk motsatt[:)]

Jeg er blitt spådd to barn, men i min alder så får det bli med en eller to på en gang.

Jeg tror det blir jente, men tar hva som helst :)

- Myth -

Har en veldig guttefølelse [:D]

Tror det blir gutt[:D] Men, kan ha noe å gjøre med at jeg alltid har villa hatt gutt først og så ei jente. Uansett så spiller det ingen rolle[:)]

Back
Topp