Tippetråd, kjønn :)

Samboeren min tror det er jente, jeg aaner ikke;) har både jente og gutt fra før, og svangerskapene var veldig like, så hjelper ikke så mye å sammenligne med de forrige heller :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jente egentlig, men ikkje så veldig sterk følelse enda!
 
Har en liten følelse at det er jente... og håper på det.
 
Trur de blir jente :) ha guttefølelse sist - som de blei. Då hadde ej ingen svangerskapsplage unntatt trøtthet. No he ej ALT! Ømme puppa, kvalm/kaster opp, livmor som vrenge sej og gir murringer osv....
 
Ingen anelse! Har to jenter fra før så hadde ikkje våre feil med ein lillebror
 
Tror gutt - men det er nok mest fordi det er så mye gutter i familien og blandt venner så tror vi bare fortsetter der.. Hihi
 
Fødselskartet sier gutt her også, har tenkt mest på guttenavn, og tenker mest på det som gutt, mn har drømt at jeg har fått jente. Så det blir spennende å se. :)
 
Har ingen føles på det enda. Har jente fra før,så hadde vært gøy med en gutt, men er det ei jente blir det fantastisk med et kvinnedominerende hjem:p

Kinesisk fødselsdager stemte sist, og denne gangen sier det også jente, så blir spennende.
 
Jeg aner ikke.. har egentlig ingen magefølelse.. men er morsom sak i denne familien min da! Følg med den som klarer...

Jeg har to brødre selv.. så jeg er oppvokst med at vi er tre søsken.. hvor eldste gutt er ca 4 år og 1 mnd eldre enn neste gutt. Og min mellomste bror da, er 2 år og 6 mnd va eldre enn meg, som er minst og jente da.

fulgt med så langt?

Her kommer min familie, eldste gutten min er 4 år og 1 mnd eldre enn min foreløpig yngste gutt( som da forhåpentligvis blir mellomst om alt går som det skal! ) OG min mellomste gutt blir omtrent 2 år og 6 mnd eldre enn spiren i magen...




ER IKKE DET LITT RART...???

Så om det blir virkelig full klaff på dette.. så er det vel ei jente i magen..?

:happy093
 
Tipper jente men tørr nesten ikke håpe, har en gutt fra før så hadde vært koselig med en hver. Men blir jo selvfølgelig super glad om det er en gutt også da, en lekekamerat til storebror :)
 
Dere som har fra før, stemte det med det såkalte Kinesiske fødekartet? Ikke det at det er noen eksakt vitenskap, men moro likevel :p Kan tenke meg at det stemmer på sånn ca. halvparten, i så fall blir det som å gjette :p
 
Samboeren min tror det er jente, jeg aaner ikke;) har både jente og gutt fra før, og svangerskapene var veldig like, så hjelper ikke så mye å sammenligne med de forrige heller :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Akkurat sånn er det her og.. Jeg har ingen følelse enda på hva det blir.. De to forrige svangerskapene var helt like (ingen kvalme, halsbrann eller spesielt trøtt). Disse tre tingene opplever jeg nå, så rart hvor forskjellig det er.. Kroppen forandrer seg vel litt med årene :p
 
Kinesisk kart hadde feil sist så hvis man skal stole på det denne gang så sier det gutt så da tipper jeg jente,men har ingen følelse.Forrige gang var jeg heeeelt sikker på gutt og hadde rett...var kvalm og dårlig lenge og denne gang kjenner jeg ingenting utenom ekstremt svimmel.spennende
 
nå har jeg drømt at jeg får en jente som het isabella, og jeg har litt jentefølelse :p hehe men tror egentlig jeg får en til gutt alle i familien til mannen får bare gutter nesten så ;)
 
fikk gutt sist og det stemte med fødselskartet, har nå jentefølelse og det stemmer også med kartet :D
 
Hadde guttefølelse sist, og det stemte. Fødselskartet sa også gutt. Denne gangen sier det jente, men er nok at jeg bommer med en dag på el, så sier det gutt. Ingen følelse enda, og ingen av oss har noe spesielt ønske heller....
 
Jeg har følelse av jente og det stemmer med fødselskartet.
Dette blir både samboer og min families første barnebarn og oldebarn.
Så det gjør ting ekstra spennende :D
 
Back
Topp