Tippetråd Gutt - Jente

• Trådstarter Trådstarter The Flying Scotsman
  • Opprettet Opprettet
Tror det gjemmer seg en liten jente i magen min, men man vet jo aldri :)

Termin 28 juni.

Jente :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg trodde gutt i mine to svangerskap, og da ar det jenter. Jeg trodde jente tredje gang, men da kom gutten! Denne gangen tror jeg jente, så da må d være en gutt -men siden jeg da tror det er gutt så må det vel være jente??? Hahaha!

Djeez, så mange skrivefeil. Drittphone....

tenker gutt, fordi at dette svangerskapet er så langt ifra det forrige som det går ann, og da fikk jeg jente. men aldri si aldri, uansett hva vi får er det <3 velkommen =)

Tror selv det kanskje er ei Jente - men begge deler er veldig ønsket.

Har ei jente fra før, men de kommer på forskjellige årstider så alt må kjøpes nytt alikevel :) hihi.

Jeg tror jente

Sent from my iPad using BV Forum

Føler ingenting men svigermor tror det er tvillinger :) å tror en av hver kjønn hun hadde rett på alle barnebarnene hun gjetta :)

Jeg har hele tiden trodd at det har vært gutt. Men det er no bare fordi det er så mange gutter i familien til mannen. Der er de gutter hele gjengen :p

Jeg er veldig usikker! I starten tenkte jeg jente, men nå er jeg mer på vippen! Litt hipp som happ! Men satser på at min første intuisjon stemmer :)

Har egentlig lite å si, bortsett fra at det finnes finere klær til jenter og det er morro, er det igrunn revende likegyldig :) har en av hver fra før

Akkurat som her det. Jeg sitter med både gutte- og jentefølelse nå, for alt jeg vet er det to. I tillegg har jeg et jentenavn jeg ønsker veldig å bruke, så sånn sett hadde det vært gøy med jente, kanskje jeg derfor heller litt mer mot jente enn gutt akkurat nå.

Skal ærlig si jeg tror jente, og håper litt på det også. Men det er bare fordi jeg har sååå mye jenteklær som jeg vil få brukt om igjen, og mye annet babystuff. Ja, rett og slett praktisk med en jente til. Vi har ganske stram økonomi, så kun derfor.
Men jeg tror eeeegentlig det er gutt, og jeg har "smakt" litt på det og håper på gutt også :)
Sist gang trodde jeg det var gutt, men da tok jeg så feil som en kan ta ;)

Gutt

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp