Tippetråd: før eller etter termin?

Tror jeg kommer til å få før! Kanskje mye fordi jeg håper så inderlig det, men også fordi jeg fikk storebror 13 dager før termin:-) har termin 30. mai, men har akkuratt som tenkt at 18 mai er en fin dag;p er likevell fullt klar over å gå over termin:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå skal jeg igangsettes og ikke gå over, men jeg hadde absolutt gått over hvis ikke. Det er veldig vanlig i min familie, og gikk over sist gang.

Har hele tiden sagt at det er typisk min flaks å måtte gå over termin, men i det siste har jeg fått følelsen av at hun kommer før termin - så jeg tror før!
Hodet var festet fra uke 34, har masse kynnere, modningsrier, menssmerter og nedpress + at slimproppen gikk her om dagen. Så håper det gir utslag snart :) Satser på neste uke, hadde vært ålreeeit!

Vet ikke lenger, jeg trodde før etter at vi var hos jm og hun trodde det. Har hat masse kynner, nedpress og mensenmurring, og da hun sjekket hadde jeg 2-3 cm åpning.
Men så er jeg førstegangsfødende, og de pleier å gå over termin har jeg blitt fortalt...
Har fremdeles kynner, men ellers lite aktivitet :( tror hun har det for godt der inne...er bare 9 dager til termin nå, så spørs om hun rekker å komme ut før :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er så usikker!! Har hele tiden følt på meg at han kommer før. Storebror kom 12 dager før. Nå er det 5 dager igjen, og jeg har masse modningsrier i løpet av dagen...men de forverrer seg ikke.. Kjedelig :))) Er veldig klar til å føde. Skulle jeg ikke få til termin, så skal jeg holde motet oppe likevel ;)

Back
Topp