Tippetråd: før eller etter termin?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Med tanke på dagsformen deres; tror dere fødsel vil finne sted før, etter eller veldig nære termin? :) Og her er det "tror" jeg er ute etter, regner med de fleste håper på litt før :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Førstegangs og relativt lite plager (bortsett fra bekkenet). Innstiller meg på å gå noen dager over :)

Her tror jeg det blir fødsel før termin. Har enda 4 uker igjen, men pga at jeg er veldig lav og dermed får mye press fra både fostervann og baby tror vi ho kommer før. Storebror kom 3 uker før pga nettopp dette, men belager meg på å gå nærmere termin. Vil ikke bli skuffet hvis jeg går helt til termin. :-P

Første kom 4 dager før termin og andre 1 uke etter. Vet derfor ikke hva jeg skal tro nå. Men ut fra aktiviteten der nede tror jeg ikke jeg går mye over termin i alle fall.

Tror han kommer ett par dager før sånn som søsteren :-). (Jeg tror jeg dør av utholdmodighet dersom dette ikke stemmer :p Hehe)

Tror hun kommer litt før termin!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Siden verken blødning, slim, falske rier og åpning ikke har ført til noe mer action, tipper jeg at jeg går over, tross at jeg fødte førstemann på termin og andredame 1 uke før.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her føler jeg meg ikke gravid, bortsett fra stor mage, så denne gangen går jeg nok over termin.

Nummer en kom tre dager før.
Nummer to kom 10 dager før.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tror hun kommer litt før.
Storesøster kom 4dager før termin!

Tror h*n kommer på overtid, og kanskje med igangsetting. Har det veldig godt der inne, har jeg fått inntrykk av gjennom alle ultralydsundersøkelsene vi har hatt;)

Håper før, men tror etterpå, som med storebror.

Jeg tror jeg vil gå noen dager over:smiley-angry003
Ikke veldig lenge håper jeg....

Har termin om en uke i dag, men ingen tegn til fødsel i sikte, tipper jeg bare våkner en natt og fødsel er i gang uten noe stort forvarsel. :smiley-angelic006

Tror det blir før termin, er tre uker til i dag. Storesøster kom to uker før.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

storebror kom på termin,men denne gangen tipper jeg att jeg må gå over:angry
Følte på meg for noen mnd.siden att lillebror ville komme før tiden,men nå har jeg ikke trua på det lengre.. Har 13 dager igjen til termin og med så mye falsk alarm som jeg har hatt så vil nok denne karen bli inni der så lenge han kan tipper jeg?:(:(

Mannen min tippet att lillebror skulle komme ut i går,men jeg sitter her fortsatt jeg:)
For noen mnd.siden tippet jeg 28 april.
Storebror tipper 2 mai:)

Så vi får se da:)

Jeg tror det blir noen dager etter termin fordi jeg har ikke hatt kynnere eller annet ubehag i mage området på leeeenge. Eneste jeg sliter med er bekkenløsning og det fremmer jo ikke fødsel:)
For noen dager siden så kunne jeg godt ha født før termin, men nå har jeg fått tannverk og MÅ få en time før fredag(termin dag) slik at jeg slipper å føde med VOND tann:angry4 Så da håper og trur jeg at det blir etter termin;) Max 3 uker er jo fort uansett

Tror (og håper:)) i og med alle "plagene" siste tiden, og etter jordmord timen denne uka at han kommer før! :) Men blir ikke overrasket om jeg må gå overtid. Prøver å instille meg mentalt på det, slik at det ikke blir så psykisk tungt om det skulle skje :)

Har alltid hatt en følelse på noen dager etter termin, men etter jordmorbesøk i går så ble hun forbauset over hvor langt ned lillemor ligger.. Så da begynte jeg å tenke på at hun kanskje kunne komme før.. hmm.. Ikke lett å vite det der :-)

Sukk..har vært så innstilt på å føde før termin, har liksom bestemt meg for 13. mai :)

Men var nettopp hos jordmor, som mente det ikke var noen hast med å komme tilbake, så neste kontroll er en dag etter termin... :( Mista litt håpet da.

Back
Topp