Tippetråd - dato

Bygdejenta

Elsker forumet
Novemberlykke 2020
Vi nærmer oss med stormskritt termindatoen, men det betyr ikke nødvendigvis at babyen(e) kommer da. Når tror du babyen(e) kommer? :)

Storesøster kom et par dager før termin, så jeg tipper at lillesøster kommer 16.november, altså 4 dager før.
 
Last edited:
2. desember:p med andre ord igangsettelsesdatoen (11 dager over termin).
Ble satt i gang 10 dager over tiden og var helt umoden, så har lite troa på at det går av seg selv nå heller..
 
14. Desember :sorry:
Håper heller på 14. November, men mens termin var 6. Desember og oul termin 30. November, og om guttungen er som sin far så har han ingen hastverk :hungover:
 
Termin er 22. november, men føler på meg at jeg får en desember-baby :love017
 
Termin 23 nov. Men håper å få godkjent fra sykehuset om tidlig igangsettelse. Om vi får viljen vår (vi, lege og jordmor) så håper jeg på 02 november. Eller noen dager i pluss fra 02.

for om jeg ikke får godkjent blir det nok gigababy igangsatt på max overtid. Altså desember baby
 
Termin 22 nov, har hele tiden hatt en følelse på 16 nov. Eldste kom 2 dager før termin, og minstemor kom 11 dager før. Så er jo typisk om jeg går overtid denne gangen :p
 
Har termin 27 november, men eg har ein følelse/et håp om at babyen kjem rundt 22 november:Heartred
 
Termin 23 nov. Men håper å få godkjent fra sykehuset om tidlig igangsettelse. Om vi får viljen vår (vi, lege og jordmor) så håper jeg på 02 november. Eller noen dager i pluss fra 02.

for om jeg ikke får godkjent blir det nok gigababy igangsatt på max overtid. Altså desember baby

Samme termin som deg og ca samme forhåpning angående dato. Blir igangsettelse her om jeg blir klarert for vaginal fødsel - men igangsettelsen må mest sannsynlig gå unna på 2 døgn, hvis ikke blir det ks :bag: Håper litt på 4. November, selv om det hadde vært veldig gøy med Halloween baby :angelic: vi er jo 37+0 30. Oktober, men tviler på at de setter igang fødsel da med mindre babyen er veldig stor :shy: (Han var estimert litt over snittet).

Håper dere blir hørt og får det som dere vil! :cat:
 
Termin 4 november, tipper 2 november da jeg har mer tro på at dette burde vært den opprinnelige termindato
 
Termin 9 november. forrige kom tidlig grunnet svangerskapsforgiftning, fikk truende morkakeløsning så hun måtte ut i uke 32. Helt blank på når mini i magen kommer:dead:
 
Om jeg får igangsettelse håper jeg på 29.oktober som er en uke før termin :) ellers har jeg en følelse av at det blir 8.november
 
Håper jentungen kommer 1 dag før termin. 02.11.20.men tviler der jo sikkert kommer lenge på overtid og senest 14 november :bag:
 
Samme termin som deg og ca samme forhåpning angående dato. Blir igangsettelse her om jeg blir klarert for vaginal fødsel - men igangsettelsen må mest sannsynlig gå unna på 2 døgn, hvis ikke blir det ks :bag: Håper litt på 4. November, selv om det hadde vært veldig gøy med Halloween baby :angelic: vi er jo 37+0 30. Oktober, men tviler på at de setter igang fødsel da med mindre babyen er veldig stor :shy: (Han var estimert litt over snittet).

Håper dere blir hørt og får det som dere vil! :cat:

De setter ikke i gang fødsler på fredager eller i helger pga. redusert bemanning:bored: Kun om det er nødvendig. Her har eldste bursdag den siste uken i oktober og jeg har fått streng beskjed om at noe fødsel FØR bursdagen eller på kan jeg bare glemme:hilarious::hilarious::hilarious: «Oktober er OPPTATT!!!»:hilarious::hilarious::hilarious:
Hehe, bastante disse små.

Til tross for økende fødselsangst og stress rundt det å bli tatt på alvor, samt redselen for ett enda større barn en sist, så har sykehuset ikke gitt meg time før 5 oktober... Jeg burde i følge legen vært estimert i uke 28 og i uke 34, samt fått samtaler med jordmor på sykehus om angsten, men sykehuset står på sitt og mener det holder med en liten time på poliklinikken i uke 34... o_Oo_Oo_O

Men jeg har lært å bli ganske så aggressiv i møte med helsevesenet at jeg kommer til å nekte å forlate rommet med uforettet sak.:rolleyes:
Jeg vil ha svart på hvitt dato for igangsettelse og en Max «overtid» på når de senest SKAL sette meg i gang.

Håper på å unngår langdryg fødsel her og, for de truer med Ks om det går for lang tid. Er tredjegangs og håper de klarer å ta vannet relativt snarlig ved en igangsettelse da det er ved vannavgang kroppen min skjønner at den skal føde. Første brukte 8 timer fra vannavgang og andre kom ut mindre enn 4 timer etter vannavgang, så om de får tatt vannet mitt håper jeg på ca. 4 timer med tredje og:happy:
 
Håper og tror at prinsen kommer på termin 02.11 :Heartblue
Men er førstegangs, med null peiling og tidligere erfaringer så hvem vet :hilarious::hilarious:
 
Aner heller ikke noe som helst, men kan ikke helt se for meg at det blir før termin 30/10. Stefaren min har bursdag 4. november, så tipper enten da eller noen dager etter.
 
Har termin 27.11 men hvis fødsler er arvelige så kommer hun nok litt tidligere, alle barna til min mamma har kommet før tiden :happy: håper litt på 20. For å få en "pen" dato men har også hatt en følelse på 01.12 så blir spennende å se
 
Vanskelig å si altså. Men min første så ble jeg satt i gang 9 dager før... Men håper og føler at lillebror kommer før termin som 11 november. Men vanskelig å si når. Kanskje på bursdagen min 2 november. Det hadde vært en flott 30 årsgave i hvert fall :joyful:
 
Siden morkaka endelig har flyttet seg blir det ikke pks. Har lyst til å tippe 1. November, men for akkurat 2 år siden i dag kom førstemann 13. Dager på overtid, så 15. November blir vel mer riktig å si :D
 
Jeg tipper at lillingen min kommer rundt 17 oktober. Har termin 7 november Mn har aldri klart å gå til termin med noen av mine. De har kommet 3 og 5 uker før
 
Back
Topp