Tipper du Lotto?

Prox

Gift med forumet
Jeg gjør ikke, men har lyst å begynne (a)

Hva tenker dere, er det bare tull?

Vi spiller Lotto. Ja, det er et fryktelig pengesug, men hadde vært gøy å vinne litt. ;) Kan ikke vinne hvis man ikke er med. ;)

Jeg sluttet, glemte bare å levere inn og nå finner jeg ikke spillekortet. Men gubben spiller innimellom. Har vunnet minstepremie flere uker på rad no, så nå er vi klare for noe større!

Nei. Det har hendt gubben har sendt inn, men det er lenge siden. Kanskje man skulle prøvd igjen, noen må jo vinne. :p

Leverer hver uke. Vinner lite :P blir litt påvirket av jobben ;)

Spiller en sjelden gang, men har egentlig ikke råd til å gjøre det ;p Men håpet om å vinne stort ligger liksom på lur da...

Spiller vikinglotto og nabolaget en gang i blant. Vant 1000 kr en gang på nabolaget ellers går det i minsteprisen hvis jeg vinner noe i det hele tatt

Innimellom :)

Tipper lotto med joker. Tapsprosjekt uten like, men kan ikke ta sjansen på å ikke tippe. :p

Hehe, nei! Jeg har så vanvittig uflaks så det anser jeg som bortkastede penger :D

Tippet Lotto fast i sikkert 20 år. Totalgevinsten på alle disse årene tipper jeg er i underkant av 600-700 kroner. Sier seg kanskje selv at jeg nå har sluttet. Alt, altfor dyrt og med min vinnerlykke er det visst dødfødt ;). Har, om ikke annet, vært en god bidragsyter til norsk idrett og kultur. Hehe!

Nei, men kjøper et skrapelodd til hver av oss en gang i ny og ne. Er lov å drømme ;)

Back
Topp