Tipper du lotto e.l.?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg leverer lotto, men er i god minus allerede. :p Sjelden jeg vinner noe, men man kan jo ikke ta sjansen på å gå glipp av millionen. :o

Jeg spiller ikke, men gubben leverer av og til, men tror nok det er mer tap enn vinn ja :p

Har alltid en lotto inne, tipper av og til extra og vikinglotto. Noen små gevinster blir det, men går nok kraftig i minus :)

Gjorde det inntil for rundt et halvt år siden. Har spilt i maaaaaange år hver eneste uke og vunnet til sammen kanskje 700 kr (i beste fall). Har vært en god bidragsyter til idrett og kultur, men for meg var det er stort tapsprosjekt. Synes det er dyrt nå, så kuttet ut da prisen gikk opp ;).

Tipper Extra, Eurojackpot og Nabolaget. Skal IKKE gå glipp av gevinst hvis noen i bygda vinner :P

Fort gjort å bli påvirket når man jobber med det daglig :)

Hender jeg tipper men ikke vunnet di store premiene, enda ;)

Vunnet litt over 1000kr to ganger på Keno :-)

Gjør det når det passer sånn.. :) Går mest i nabolaget, Lotto og eurolotto :) Av og til VikingLotto og en sjelden gang extra :)

Sjeldent, men når jeg gjør det er jeg overbevist om at jeg skal bli millionær :eek:

Nei jeg tipper ikke, men tror mannen gjør det, hvertfall innimellom, så får satse på han tar millionen ;)

Av og til;-) Da blir det enten vikinglotto, nabolaget, eurolotto eller lotto. Håper selvsagt på den store gevinsten en dag men blir nok mer tap enn vinn. Har vel vunnet 100 kr på det meste.

Tipper Extra og Nabolaget. Vant 5000 kr på Extra en gang og er overbevist om at jeg kommer til å vinne mer :P

Gjorde det av og til før, aldri nå lenger. Vurdert å begynne med nabolaget da.
Hender jeg spiller på hest da! Det har vært et stort plussprosjekt! Har bare kjøpt sånne ferdige andelsbanker, men av kanskje 20 forsøk så har jeg vunnet 4000 2 ganger! Og flere ganger 2-800 kroner. Så det er ikke dumt!

Ja, men ikke fast. Litt lotto, og litt tipping. Mannen tipper på det meste, og det blir noen smågevinster, men vi er vel aldri på plussiden :p

Mannen tipper Lotto noen ganger, men ikke ofte.
Jeg kjøper skrapelodd av og til :p

Spiller lotto, viking lotto og joker hver uke. Går i minus, vinner gjennomsnittlig 3000 i året. Men bruker jo nesten 7000 i året på det. Men det jevner seg når stor gevinsten kommer ;-)

Tipper Extra, Eurojackpot og Nabolaget. Skal IKKE gå glipp av gevinst hvis noen i bygda vinner :p

Fort gjort å bli påvirket når man jobber med det daglig :)
Vi bor midt på en åker, så det er dårlig med nabolag å spille i her. :p :D

Back
Topp