TIPPELISTE FOR KJØNN :)

i følge det kinesike kartet er det en jente :)
Pluss at svangerskapet denne gang er mye annerledes enn forje, er kvalm å svimmel +++...
så jeg tror nok det er en liten tingeling <3

Ringtest: Jente    
Kinesisk: Jente
Magefølelse: Jente :D

magefølelse : gutt
Kinesisk kart : jente

alle andre som vet jeg er gravid mener vi får jente
en jente og en gutt fra før :)

Hvor langt på vei skal en være med hjertelyden?
Var 9 uker på vei ved første UL og da var den 178. Mage følelsen min sier egentlig jente, men vil ikke være for selvsikker. Fødelskaret sier gutt og ringen sier jente.

Blir spennende å se =) Har time til ny UL 4 juni =)

Magefølelse sier jente, kinesiske kartet sier gutt. ikke tatt ringtest. 

kinesisk fødselskart sier Jente, magefølelsen sier Gutt 

Jeg har ikke lenger noen magefølelse, så det kan stå 50/50. I følge tidlig UL 11+1 var babyens hjerteslag mellom 160-170 slag i min. Så jente på den da :-)

Jeg har hatt en magefølelse fra dag en at det er en gutt. Har allerede funnet guttenavn! Klarer ikke finne jentenavn fordi jeg føler 100 % at det er en gutt :) Tok testene nå og: Ringtesten viser at det er en gutt og det kinesiske fødselskartet viser at det er en gutt. Så får vi bare vente og se :) 

Magefølelsen:  jente.                 
Kinesisk fødselkart:  gutt            
Ringtest: jente 
Så er det bare å vente på ultralyd i slutten av juni om den viser kjønn :)

Kan du fjerne meg herifra også?
Takk...

Det kinesiske kartet sier jeg skal få meg en gutt til:) Men har litt på magefølelsen at det er ei jente denne gangen. Sist jeg var gravid drømte jeg at jeg skulle få en gutt, natten etter første ultralyd. Jeg var bare ni uker da, men det var ein gutt jeg fekk:)

du kan føre på min at hjertelyd også peker mot jente (selv om jeg fortsatt er overbevist om at det er gutt) 

Back
Topp