Tippeligaen

jinah

Glad i forumet
Lurer på om det er noen som skal følge med på den? og hva de eventuelt heier på.. (ikke noe med graviditeten å gjøre, bare for å ha noe. hehe)

Jeg heier på Vålerenga, veldig oslo jente [:)]
Har sesongkort så skal da prøve å være på alle hjemmekamper frem til fødsel, noe som kan bli spennende når man står omtrent hele kampen. Men med sitteunderlag og nok med vann skal jeg klare det! Gleder meg veldig [:D]

Neeeeeei...fotball er vel den sporten utenom golf som interesserer meg minst[8D]

ORIGINAL: Diddij

Neeeeeei...fotball er vel den sporten utenom golf som interesserer meg minst[8D]

Hehe sånn var det på meg før også, men det var noe som gjorde meg forelska for noen år siden [:'(] hehe

Jeg var veldig glad i fotball da jeg bodde i Mandal. Da var det MK for alle penga og var på alle hjemmekampene. Men etter at jeg flytta fra Mandal til Kristiansand ble det lite forball ettersom Start alltid har vært ærkerival til MK. Nå bor jeg i en liten by og tror kanskje laget her er i 3. divisjon... Så lite jeg følger med på.

Har en kompis som krevet at jeg heier på Rosenborg da... Man kan ikke si at det er av hele mitt hjerte da...

Her er det Viking som gjelder, ser jeg ut stuevinduene ser jeg rett på stadion [:D]
Mannen min er fra haugesund og heier på fkh så det blir VELDIG interessant her i huset i år, spesielt når viking får fkh på besøk [:)][8D]

FFK her [:D] Kan nesten ikke vente til seriestart!! Ikke lenge til nå :)
De rykket jo ned, så aner ikke hvordan det blir i år...

Her går det i FK Haugesund for alle penga... har vært fotball intressert siden eg va lita og e vokst opp med en fotball intressert far, stefar, morfar osv , og så har eg vært veldig aktive innen for denne sporten sjøl...

FKH ska på lørdag spille mot Brann i Bergen. Noe jeg skulle ønske eg kunne vært med på og opplevd da eg ikkje føle meg opplagt te å være med på denne kampen. Men håper nå på å få med meg alle hjemmekampene og eventuelt turen te vikingstadioen når di ska spilla mot dei....Men eg får nå sjå kossen formen e eventuelt.
Har ikkje sessongkort, men e medlem i måkeberget og har då lettere tilgang på billett så får me sjå.

Kan jo fortella det at den kommende babyen har allerede fått suporter utstyr og at det e det fysta den ska ha på seg i følge min samboer. tihi....

Blir iallefall ein spennende sessong og ønsker alle fotballfans der ute lykke til og måtte det beste laget vinne...

HEIA FK HAUGESUND!

Fotball betyr ikke så mye for meg, men har en samboer som er trønder og fortballfan. Så da er det Rosenborg som gjelder. Er fra området jeg også, og faren min er også Rosenborgfan. Så jeg heier vel litt, men har ikke interesse av å sitte å se hver kamp osv. Er mer håndballjente jeg:)

Så herlig at det er noen som følger med da [:D]

Lykke Masse til i sesongen alle andre supportere [:)]

Back
Topp