Tippe tråd

Vet at det blir jente :Heartpink
Har termin 17 april og tror hun kommer 20.
Fikk en stor jente sist så tror hun er rundt 4 kilo og 51 cm lang. Tror fødselen starter med rier :happy:
 
Jeg tipper at hun kommer 1. mai. Har termin 15. april, så 1. mai har jeg både gått maks på overtid og brukt fire dager på igangsettelse. Min tipping er basert utelukkende på at jeg er pessimist. :joyful:
 
Vi veit ikke kjønn, men vi tror begge det er jente.

Termin er 18. april
Gubben tror hen kommer 21. april, mens jeg tipper (eller kanskje mer håper?) 14. april. Både jeg og storebror kom litt før termin.

Tipper 51 cm og 3900 kg (tall tatt rett ut fra lufta ;) )
 
Her skal det komme en liten jente, så håper virkelig det stemmer, alt vi har kjøpt er rosa

Termin: 5 April
Tror hun går på overtid og tilogmed muligens må settes igang, har en følelse av at hun ikke vill ut så tror kanskje hun kommer rundt den 8 April
Vekt: 3950
Lengde: 53
 
Det ser ut som det blir en jente her :happy:

Nr1 kom spontant i uke 38+1 så jeg har ikke troa på at det blir overtid iallefall. Jeg har termin 01.04, men tror fødselen blir i mars.

Dato: 19.03
Vekt: 3400 g
Lengde: 47 cm
Starter med rier
Her bommet jeg tydeligvis, fortsatt like gravid i dag :p Noen andre som har gått lenger enn de trodde?
 
Vet ikke kjønn, men tipper jente.

Termin er 2. april, men jeg tipper mini kommer 7. april, og veier 3763 gram og er 50 cm lang. Jeg tror fødselen starter med uregelmessige rier på ettermiddagen.

Første barn, så har ikke egentlig noen grunn til å anta noe av dette :p
 
Vet det blir jente.
Tror hun kommer 16. April (termin 19. april)
Lengde: 59 cm
Vekt: 3125
Tror fødselen starter med rier

så får vi se om det stemmer!:)
 
Her skal det komme en liten jente, så håper virkelig det stemmer, alt vi har kjøpt er rosa

Termin: 5 April
Tror hun går på overtid og tilogmed muligens må settes igang, har en følelse av at hun ikke vill ut så tror kanskje hun kommer rundt den 8 April
Vekt: 3950
Lengde: 53


Her bomma jeg og, hun ble født på termin dagen, altså idag. Hun var 3570 og 51 cm lang. Ikke måtte jeg settes igang heller, ble strippa på fredag og rett før midnatt til lørdag starta det hele
 
Har tenkt at jeg kommer til å føde 7 dager før termin, altså den 10.april. Nå har jeg følelsen på at jeg går noen dager over. Ingen tegn på at noe er på gang :wacky:

Tipper 20. April, 4127 og 52 cm lang:dummy1:
 
Kommer en jente her :)

Dato: 22. april (3 dager etter oul-termin)
Vekt: 3720g
Lengde: 51 cm
Tipper det starter med rier, ikke vannavgang
Traff på rier og nesten på vekt! Bommet på resten 18.04, 3745 g, 53 cm :)
 
Her og vet jeg at det blir gutt:)

Dato: 5 dager over termin (23.april)
Vekt: 4055 g
Lengde: 51 cm
Start: rier
Traff på start og nesten på vekten (han var 4108g) ellers så kom prinsen 1 uke før termin og var to cm lenger:)
 
Jeg vet jo jeg skal ha en gutt,
Tipper han kommer 25 Mars (6 dager før termin)

Og at han veier 3758g og er 51 cm :)

Tror ikke fødselen starter med vannavgang, men med rier..

Egentlig håper jeg han kommer snart for begynner å bli lei allerede :hilarious:
Men med min uflaks går jeg vel godt på overtid :hilarious::hilarious:

jeg tippet fire dager feil, han ble født 31/03
Han var en del større enn jeg trodde, hele 4400 og 52cm. Bare at fødselen startet med rier jeg hadde riktig :hilarious:
 
Vet ikke kjønn, tipper jente (fordi «alle» tror det er jente :p).

Dato: 24.april (termin 26. april).
Vekt: 4070
Lengde: 53
Fødsel starter med rier!
 
Det ser ut som det blir en jente her :happy:

Nr1 kom spontant i uke 38+1 så jeg har ikke troa på at det blir overtid iallefall. Jeg har termin 01.04, men tror fødselen blir i mars.

Dato: 19.03
Vekt: 3400 g
Lengde: 47 cm
Starter med rier
Ser at jeg bommet helt her. Jeg ble satt i gang i uke 40+3. Det ble en jente, men hun var 3700 gram og 50 cm lang :p
 
Venter en gutt:)

Tipper at ...
Han blir født 24 april (termin 22 april)
Veier ca 3100 gram og er 50 cm lang.

Jeg har selv bursdag 24 april, så blir spennende å se om han kommer akkurat den dagen :angelic:

Bommet litt på det meste. Han kom 23, veide 3440 g og var 50 cm lang
 
Back
Topp