Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her bommet jeg tydeligvis, fortsatt like gravid i dag Noen andre som har gått lenger enn de trodde?Det ser ut som det blir en jente her
Nr1 kom spontant i uke 38+1 så jeg har ikke troa på at det blir overtid iallefall. Jeg har termin 01.04, men tror fødselen blir i mars.
Dato: 19.03
Vekt: 3400 g
Lengde: 47 cm
Starter med rier
Her bommet jeg tydeligvis, fortsatt like gravid i dag Noen andre som har gått lenger enn de trodde?
jeg har jo tippet på i morra (den 25) men har absolutt ingen tegn nå, så tror dessverre jeg og får lengre
Her blir det jente
Dato: 3 april, en dag før termin. Dette er vell mer et ønske en konkret tipping, går vell på overtid som sist
Vekt: 3.500g
Lengde: 50cm
Start: rier
Her skal det komme en liten jente, så håper virkelig det stemmer, alt vi har kjøpt er rosa
Termin: 5 April
Tror hun går på overtid og tilogmed muligens må settes igang, har en følelse av at hun ikke vill ut så tror kanskje hun kommer rundt den 8 April
Vekt: 3950
Lengde: 53
Traff på rier og nesten på vekt! Bommet på resten 18.04, 3745 g, 53 cmKommer en jente her
Dato: 22. april (3 dager etter oul-termin)
Vekt: 3720g
Lengde: 51 cm
Tipper det starter med rier, ikke vannavgang
Trur det blir en liten gutt
Trur babyen kommer 17 april (termin 15)
Vekt og lengde: 3800 og 50 cm
True fødselen starter med rier som de to andre gangene
Blir gutt..
Dato: 25 mars. Termin 10 april. Fødte sist uke 36+4 så derfor forventer før tiden
Vekt 3200
Lengde 50 cm.
Vannavgang håper/tror starter med
Traff på start og nesten på vekten (han var 4108g) ellers så kom prinsen 1 uke før termin og var to cm lengerHer og vet jeg at det blir gutt
Dato: 5 dager over termin (23.april)
Vekt: 4055 g
Lengde: 51 cm
Start: rier
Jeg vet jo jeg skal ha en gutt,
Tipper han kommer 25 Mars (6 dager før termin)
Og at han veier 3758g og er 51 cm
Tror ikke fødselen starter med vannavgang, men med rier..
Egentlig håper jeg han kommer snart for begynner å bli lei allerede
Men med min uflaks går jeg vel godt på overtid
Ser at jeg bommet helt her. Jeg ble satt i gang i uke 40+3. Det ble en jente, men hun var 3700 gram og 50 cm langDet ser ut som det blir en jente her
Nr1 kom spontant i uke 38+1 så jeg har ikke troa på at det blir overtid iallefall. Jeg har termin 01.04, men tror fødselen blir i mars.
Dato: 19.03
Vekt: 3400 g
Lengde: 47 cm
Starter med rier
Venter en gutt
Tipper at ...
Han blir født 24 april (termin 22 april)
Veier ca 3100 gram og er 50 cm lang.
Jeg har selv bursdag 24 april, så blir spennende å se om han kommer akkurat den dagen