Tipitelt

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
vurderer å kjøpe dette til ungene til sommeren når de begge fyller år.

Blir 3 og 1 år.

Blir det brukt?
Tips til hvilke som er grei å kjøpe med tanke på kvalitet?

Lagde av 4 kosteskaft og ett stort sengeteppe da minste tuppa var 2 år. Nesten daglig i bruk og blir snart 8 elsker å ligge der å se på ipad, lese bok eller slappe av/sove om hun er sliten.

Vi har 2 stk. av denne typen: https://www.jollyroom.no/barneromme...MIqpi5gcTn4AIVD9-yCh22yQ-nEAQYAiABEgLyPPD_BwE

Har egentlig mest stått oppe fordi de så kule ut. :p Er jo veldig koselig inni der, med tepper/puter osv., men, har blitt veldig lite brukt generelt sett. Nå ligger det ene i kjelleren, og det andre står i stua.

Vi har også denne typen oppslått på kjøkkenet, og blir masse brukt hos oss.
Kvaliteten er også god, jeg har kjørt det i vaskemaskinen flere ganger og det er like fint (krympa bittelitt)

Blir nesten ikke brukt av 2-åringen her i hus.. Står i stua og fungerer som "garasje" for tråbiler :P
Men nå skal det sies at han sjelden har ro i ræva til å sitte stille mer enn 10 sekunder, så det faller nok ikke naturlig for han å skulle slappe av inne i teltet :hilarious:

Kjøpte på KID da niesa mi ble 2 år:)
Hun elsker det, bruker det hver dag, sover ofte i det!:)

Er barn jeg kjenner har det og bruker det mye med puter og sånn inni.

Blir nesten ikke brukt av 2-åringen her i hus.. Står i stua og fungerer som "garasje" for tråbiler :p
Men nå skal det sies at han sjelden har ro i ræva til å sitte stille mer enn 10 sekunder, så det faller nok ikke naturlig for han å skulle slappe av inne i teltet :hilarious:

Oh no, høres ut som min :p

Har et fra Nille tror jeg.. hvitt med grå striper.. ikke flittig brukt av barna... men bikkja ligger der da om ikke annet:rolleyes:

Vi har til 2 åringen, det tar enormt mye plass, men hun elsker trekke seg tilbake inni der

Jeg kjøpte tipitelt på jollyroom og gledet meg masse til å vise barna det. Hadd bare oversett en liten detalj....det stod «mini» på teltet. Så det ble et fint telt til dokka til lillrsøster :p planen er å kjøpe et til å ha ute til sommeren

Jeg kjøpte tipitelt på jollyroom og gledet meg masse til å vise barna det. Hadd bare oversett en liten detalj....det stod «mini» på teltet. Så det ble et fint telt til dokka til lillrsøster :p planen er å kjøpe et til å ha ute til sommeren

Haha fantastisk :p

Har leketelt fra Ikea bare:)

Endel brukt med nr. 1
Ikke funnet fram til nr. 2 enda

Vi har 2 stk. av denne typen: https://www.jollyroom.no/barneromme...MIqpi5gcTn4AIVD9-yCh22yQ-nEAQYAiABEgLyPPD_BwE

Har egentlig mest stått oppe fordi de så kule ut. :p Er jo veldig koselig inni der, med tepper/puter osv., men, har blitt veldig lite brukt generelt sett. Nå ligger det ene i kjelleren, og det andre står i stua.

Vi har dette også. Både lille på 1 år og jeg liker det godt, sitter ofte å leser der inni. Har det oppe på lekerommet, men blir kjekt å sette det ut på plenen i sommer.

Back
Topp