Tiny trolls of Norway.. Erfaring?

Litamor

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Vurderer å kjøpe denne Barnehagepakken, men har aldri hørt om dem, og finner heller lite erfaring på nett. Noen som vet noe om dem, eller har erfaring? Her har man det meste man trenger for en oki pris. Sånn bortsett fra ull da... Men kjipt å kjøpe klær for nærmere 4000kr om det er helt ubrukelig... Noen?!? ImageUploadedByBV Forum1470047513.783281.jpg
 
Ikke hørt om før... Var ikke så billig heller syns jeg, men burde være god kvalitet for den prisen!
 
Ikke hørt om før... Var ikke så billig heller syns jeg, men burde være god kvalitet for den prisen!
Nei ikke super billig. Men får vinterdress, høstdress og regndress med vannsøyle på 10000, pluss tykk fleece dress , tynn fleece dress, vintervotter, regnvotter , to halser og to luer for prisen da. Men vet ikke om det er verdt det... Får vel kanskje andre kvalitersdresser for samme pris.
 
Nei ikke super billig. Men får vinterdress, høstdress og regndress med vannsøyle på 10000, pluss tykk fleece dress , tynn fleece dress, vintervotter, regnvotter , to halser og to luer for prisen da. Men vet ikke om det er verdt det... Får vel kanskje andre kvalitersdresser for samme pris.

Spørsmålet er vel om du hadde kjøpt alle plaggene om du ikke kjøpte pakke? Ofte er det det pakkene tjener penger på, at du kjøper mer enn du ville gjort ellers.
 
Spørsmålet er vel om du hadde kjøpt alle plaggene om du ikke kjøpte pakke? Ofte er det det pakkene tjener penger på, at du kjøper mer enn du ville gjort ellers.
Det er sant. Jeg er jo egentlig ikke noe fleece menneske... Så kanskje bedre å kjøpe tre gode dresser et annet sted.. He he. Nøstebarnull må jeg jo kjøpe utenom uansett..
 
Back
Topp