tinkaling

litlå

Gift med forumet
hva og hvor skal det tatoveres???[:)] 

Så fin!! :)

så søt den var!!! og jupp.... har deg på msn.... [:)] følger med ser du...[:D][;)]

ORIGINAL: Tinkaling

størrelse ca som fyrstikkeske, og skal ha den ved ankelen eller noe.. hva synes dere?

Og skulle jo være søøøt. Er jo gutten min det er tattis for [:)]

helt fantastisk nydelig søøøøt var den.... må vurdere å få meg to til jeg da... [:)]

ORIGINAL: litlå

størrelse ca som fyrstikkeske, og skal ha den ved ankelen eller noe.. hva synes dere?

Og skulle jo være søøøt. Er jo gutten min det er tattis for [:)]

helt fantastisk nydelig søøøøt var den.... må vurdere å få meg to til jeg da... [:)]

to til! har du noen fra før?
jeg har en tribel fra før, og den har jeg mellom skulder bladene[:-]

har en delfin på skuldra... [:)]

Kjempe søt!Men jeg personlig ville ikke tatoert en bamse på min kropp,tror jeg fort kunne blitt "lei" den.Hadde nok bare holdt meg til navnet jeg i en eller annen form for kul skrift.

ORIGINAL: Solvit

Kjempe søt den da! Jeg for min del kommer ikke til å tatovere noe på min kropp[;)] men det er meg. Jeg tenker bare på hvordan de vil se ut når man blir gamle jeg[&:]

hehe, jammen da har jo alle gamle sånn! [:D]

Jeg har skilpadde på skulderen! :) som går oppover liksom! [;)]

Den var kjempesøt da[:D]

Jag tyckte den var otroligt söt! Om det är sån du är så ska du göra den, jag har 3 själv.
En mickey mouse lengst ned på benet, en sommerfugl på höger skuldra å en keltisk heksesymbol/treenighets symbol i korsryggen. Den er jag mest fornøyd med, men liker min mickey (begynner att tappe farve så jag må nok pigge opp den, gjorde den 1995)

Som andra sagt, alla andra har tattisar då vi blir gamla og ser ut som rosiner.... så det bryr jag meg lite om!
MEN en del vill ha og en del ikke...

Jag vill ha flera... [8|][8|][8|] vet ikke helt an, men Lokes navn må vare med, skal vente til jag er klar med barn!

ORIGINAL: scorpio

Kjempe søt!Men jeg personlig ville ikke tatoert en bamse på min kropp,tror jeg fort kunne blitt "lei" den.Hadde nok bare holdt meg til navnet jeg i en eller annen form for kul skrift.

Helt enig.
Var en kjempesøt bamse da...Men jeg ville aldri hatt en bamse på kroppen min! Jeg hadde fort blitt lei, og er kanskje ikke like "søtt" når ungene er 25 år gamle at det står navnet deres i en bamse?!?
Jeg ville gått for en slags skrifttype, enten flettet inn i en tribal, eller kun navn.
Men jeg liker ikke fargetatoveringer heller da.
Smak og behag! det viktigste er jo at DU liker den!

Back
Topp