Tingelinge`s dagbok

hope<3

Elsker forumet
Nå kan jeg ha en oversikt over prøvinga;)
Endelig April!! :):)

20.Mars
EL

21.Mars
Vil ha snøen/slappset vekk!Blir ikke særlig spennende i dag,..film og mat i kveld kanskje?
22.Mars  Var på en laang påsketur i dag til fots,med grilling og kos ;)Ble fest i dag,var i bursdag
23.Mars Påsketur igjen;)Med grilling;) Kjekt å starte grillsesongen;)

24.Mars  Det har godt kjempe fint,har vært på to gode turer i dag og har begynt med å spise hver 3time:)*Stolt*
Har blitt spådd av 2 stk at jeg er gravid nå..iiik:P går ennå på p-piller:) hooho

25.Mars Første Røkfrie dag!! ;)Har gått kjempe fint;)  Nå var det slutt på ferien[:@][:@][:@]
26.Mars Andre dagen uten røyk!=)Dette går bra,hihi det burde det siden det er 2 dagen hehe
27.Mars 3 dagen uten røyk ;);)
28.Mars 4 dagen uten røyk ...dette går jo strålende';)

29.Mars  5 dagen uten røyk, stolt a meg selv hehe,kjenner ikke noe sug heller;)!4 dager til TR,har lyst å teste i dag,men det er jo ikke vits:P hihi ble spådd at jeg var gravid nå.Hvor seriøst det er kan vel diskuteres,men det er jo spennende;)

30.Mars 6 dagen uten røyk;)Dette går jo bra;)Håper en spire setter seg snart,da blir det i hvertfall lettere å holde seg unna røyken;)forhåpentlivis...hohohoho....Klarer neste ikke vente hihi..*håper en spire setter seg snart!*

31.Mars Da eri snart 100%i gang hihihi!!Dette blir kjekt!! ;)ENDELI kan vi begynne prøvinga for fullt!!  7 dagen uten røyk,*STOLT* !! Sliten etter jobb i dag,*pjuh* ...
       DA VAR DET TID FOR 1PP !

1.April WWooohoooo!!Endeli april hihihihi::):) 8 dager uten røyk hihihi
2.april 9 dagen uten røyk ;);) ;),TR snart,vil få det unnagjordt så vi kan begynne prøvinga for fullt!Dette har vi venta lenge på;)Skal bli digg å bare få komme i gang hehe;)Håper det klaffer snart;)!!!*krysser fingrer og tær*
3.april Jakten på kjolen!!Må finne en ny fin kjole;)15 dager igjen til TR;) hihihihi ikke lenge igjen til prøvinga nå;)!
4.april Party i dag;)
5.april
6.april
7.april
8.april
9.april
10.april
11.april
12.april
13.april
14.april

15.april
16.april
17.april [:D][:D][:D]

18.april TR??[:D][:D] Den siste på leeenge ;)Låv og håpe ihvertfall;);););)[:D][:)][:)][8D]
19.april

20.april
21.april

22.april
23.april
24.april
25.april
26.april
27.april
28.april
29.april
30.april