tingeling1

Tjukkaaa

Forumet er livet
Alis har jo ikke fått med seg at Nora byttet avdeling. Og hun gikk vist rundt hele mandagen og ropte på Nora på avdelingen. Skjønte ikke hvor hun var blitt av... syns det var ganske søtt jeg[:)][:)]

Neimen, stakkar da [:D] Det var søtt da! Tror Nora savner Lulla og Alis, hun snakker om dem, og i dag ville hun inn på Regnbuen.....Der var Trine, og Nora kastet seg om henne og klamret seg fast....fikk litt vondt av henne.... Men hun trives veldig godt på stor avdeling da [:)]

Huff da... søte Nora!! Er jo noe helt annet å bytte avdeling helt alene enn å ha kompisene sine med seg fra småbarn så jeg skjønner veldig godt at det er litt rart for hun[:)]. Men så bra at hun trives da - hun er jo så flink og oppegående at det blir nok ikke problem for hun å skli inn i gruppa håper jeg[:)].

Ja kaffi SNAREST! Vi er kjempeteite som bare snakker og aldri gjør[>:][>:][8D]. Jeg er ledig de fleste dagene i uken som kommer altså[:D]

Ja jeg kan også de fleste dagene tror jeg, untatt mandag....Men må bare høre med Eskil også, at han ikke har noe møter eller noe. [:)]

Back
Topp