Ting vi savner... *inspirert*

Tanketrollet

Forumet er livet
Hva savner du som ikke finnes mer?

Tenker da på alt, godteri, mat, klær, ja alt!

Jeg skulle gjerne smakt Flipsdrps... Virker som jeg er den eneste som savner de, men var fryktelig glad i de dropsene. Det var fruktdrops for de som ikke vet hva det er :)

Disney-sjokoladen, shio-brusen, den saften med en sjørøver på, kjeft-leskedrikken, rakett-is, og knorr sin lasagnette. 

Åjaa..BUGG! Det er skikkelig digg..!
Også savner jeg de lange isgreiene...Mr Freeze eller hva det het!
Det var gøy

Denne sjokoladen som fantes da jeg var lita, tidlig nittitall. Funket godt kombinert med Duck Tales tegnefilm. ;) Jeg mener esken så annerledes ut, med Onkel Skrue kanskje? Den var i rød, trukket i plast, og det var porsjonspakkede disneysjokolader inni  med figurer i hvit sjokolade. 

Caranam!! Ingen andre enn meg som husker de av de jeg har spurt, men jeg kjøpte de på kinokiosken hver gang jeg var på kino. Noen som husker dem? Litt toffinaktig, bare flatere og alltid myke

toneany skrev:

Denne sjokoladen som fantes da jeg var lita, tidlig nittitall. Funket godt kombinert med Duck Tales tegnefilm. ;)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Guri nå ble jeg sikkelig nostalgisk her!

Mallory Weiss skrev:

Åja, den var god! Jeg hadde akkurat fått smaken på den da den forsvant. 

Disneysjokoladen. Var jo så stas å se hvilken figur man fikk, også var den jo så god- fra det jeg husker :P

Frk.VilliTrusa skrev:
Åjaa..BUGG! Det er skikkelig digg..!
Også savner jeg de lange isgreiene...Mr Freeze eller hva det het!
Det var gøy

Mr Freeze selger de iallefall på Europris :) Hadde dilla på de når jeg gikk med Sofia... Kunne spise to esker på to dager.. hehe

Levis Sailor Pants!
Hadde 3 stykker når jeg gikk på ungdomskolen- eneste buksene som har sittet ordentlig på meg...

savner bugg og så en annen tyggis som jeg ikke husker navnet på... Mest fordi den minner meg om en kompis som døde mens vi gikk på ungdomskolen...

Bringebær Fanta på sånn liten boks

Og denne savner jeg. Bringebærkjeft var nydelig. 

Back
Topp