Ja kanskje jeg skal høre med henne, hun må da være "voksen" nok til å svare for seg selv![]()
Sant så sant! Og så forstår jeg ikke stresset med å smekke sammen en baby nest hvis hun kan å sy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kanskje jeg skal høre med henne, hun må da være "voksen" nok til å svare for seg selv![]()
Sant så sant! Og så forstår jeg ikke stresset med å smekke sammen en baby nest hvis hun kan å syjeg elsker å sy og hvis mine unger i femtiden spør meg om å sy noe jeg klarer å sy kommer jeg til å gjøre det så fremt jeg har tid
![]()
Se der ja, de fleste mødre vil nok bidra med så mye som mulig om de kanViste seg at hun faktisk ikke har tid pga hun har planlagt å strikke så mye annet og kaos på jobb, men som plaster på såret betaler hun et babynest i stede. Mødre er greie å ha altså![]()
Se der ja, de fleste mødre vil nok bidra med så mye som mulig om de kanda blir det spennende å se hva du finner da
![]()
Hehe... nå blir vel heller problemet det å klare og velge. De er jo så alt for søte!![]()