Ting vi ikke hadde klart oss uten! :)

Ja kanskje jeg skal høre med henne, hun må da være "voksen" nok til å svare for seg selv :P

Sant så sant! Og så forstår jeg ikke stresset med å smekke sammen en baby nest hvis hun kan å sy ;) jeg elsker å sy og hvis mine unger i femtiden spør meg om å sy noe jeg klarer å sy kommer jeg til å gjøre det så fremt jeg har tid :)

Sant så sant! Og så forstår jeg ikke stresset med å smekke sammen en baby nest hvis hun kan å sy ;) jeg elsker å sy og hvis mine unger i femtiden spør meg om å sy noe jeg klarer å sy kommer jeg til å gjøre det så fremt jeg har tid :)

Viste seg at hun faktisk ikke har tid pga hun har planlagt å strikke så mye annet og kaos på jobb, men som plaster på såret betaler hun et babynest i stede. Mødre er greie å ha altså ;)

Viste seg at hun faktisk ikke har tid pga hun har planlagt å strikke så mye annet og kaos på jobb, men som plaster på såret betaler hun et babynest i stede. Mødre er greie å ha altså ;)
Se der ja, de fleste mødre vil nok bidra med så mye som mulig om de kan ;) da blir det spennende å se hva du finner da :)

Cozyfix ammepute, I love it, hata alle andre puter.

Sleepyhead babynest, en suksess!

Ellers må jeg innom helsestasjon og få finjustert ammeposisjon, når de åpner over påske.

Hadde for lite klær i str 50, men vi har fått noen til å handle mer for oss i dag.

Hehe... nå blir vel heller problemet det å klare og velge. De er jo så alt for søte! ;)

Her sydde svigermor en i nøytral farge, noe som er veldig greit siden vi har pratet om flere små så slipper vi å kjøpe ny til neste skulle det bli gutt

Back
Topp