Nå som vi har hatt lillegutt hjemme en liten stund så ser jeg hva vi absolutt har hatt nytte av og hva jeg/vi ikke har hatt så mye nytte av og tenkte jeg kunne komme med litt tips vi hadde virkelig ikke klart oss uten babynestet! Er så glad for at vi kjøpte det, bruker det mye i sofaen (trenger ikke være redd for at han triller ut) og i senga hans, han roer seg fortere når han ligger med noe tett rundt seg engangs stellemattene fra libero er utrolig kjekke! Hadde ikke vi brukt dem hadde det blitt utrolig mye håndklevask! Jeg deler dem i to da de er veldig store så får jeg mer ut av pakka engangs tørrklutene fra apoteket syns jeg var utrolig dårlige, små og veldig tynne! På Kalnes sykehus hadde de engangskluter som var veldig fine! Gikk inn på nettsiden til produsenten (www.endomed.no) og bestilte dem derfra de er litt dyre men absolutt verdt det! Kan også dele dem i to! kjøpte meg cosyfix ammepute etter å ha prøvd den på barselpoliklinikken på sykehuset, den anbefaler jeg virkelig da den avlaster ryggen og armene veldig bra inotonyl sår salven er vi også kjempe fornøyd med og allerede brukt mye! anbefales! Og melkeoppsamlere til såre nipler er veldig kjekt! (Har tipset om det før men nevner det igjen)