Ting som ikke styrker parforholdet...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Samme her.
Pluss at han ikke ser i oppvaskmaskinen om det er skittent eller rent før han setter fra seg på benken, "fordi JEG hadde satt fra meg noe der" Hallo! Jeg går hjemme og setter inn 99% av alt som settes i maskinen, SORRY for at jeg ikke gidder ta ett og ett glass når jeg blir kvalm av å bøye meg.

Andre ting er å legge fra seg klær overalt, kaste våte klær i skittentøysdunken (så alt annet blir vått og stinker), og å sette tom do-roll på vasken isteden for å kaste den.

Ja det med å sette ting på kjøkkenbenken er noe av det værste! Samboeren min var veeeelig bortskjemt når han bodde hjemme så der kunne han sette det rett på benken, det tror jeg har vært det vi har kranglet mest om.

Jeg irriterer meg veldig over at det er mulig og stå ved siden av skittentøyskurven og slippe klærne på GULVET.. Det er ikke såå vanskelig og ta av lokket og slippe de ned i kurven :P

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️

Jeg irriterer meg faktisk ikke så veldig over hva mannen min gjør og ikke gjør akkurat nå. Det vil si når jeg gjør det så sier jeg det til han, men hos oss har vi det stort sett sånn at vi lærer og endrer litt på vanene våre etterhvert. Nå skal det sies at det er ting som gjøres for skjeldent hos oss som vasking og rydding, men det er egentlig ingen sin skyld, for mannen og jeg er like slitne begge to. Tar på å være småbarnsforeldre, og mere jobb skal det bli fremover.

Dessuten er jeg en av de heldige som har en mann som tar ned dolokket hver eneste gang, og som i tillegg alltid henger dorullen riktig vei. :)

Mannen min er så utrolig flink til å hjelpe til hjemme med absolutt alt og tar så godt vare på meg så han er virkelig gull verdt <3 Såklart det er småting innimellom, men sånn er det jo med meg og :) Ingen er perfekte.

De små bagatellene (for det er jo egentlig det) som jeg irriterer meg over er langt ifra nok til å overskygge min kjærlighet til min mann og visaversa :-)

Back
Topp