Ting skjer...

Veslemary

Flørter med forumet
Våknet i natt med vonde rier. Sykt vondt i ryggen og magen. 2-4 minutters mellomrom og fullstendig panikk for skal jo settes igang den 10 juli denne gang pga to styrtfødsler tidligere. Ventet og ventet og håpet det skulle gi seg for uke 31 er litt vel tidlig.
Gav seg utrolig nok etter 1,5 timer rett før vi dro til sykehuset.
Så nå har jeg vært hos jordmor og fått forbud mot alt utenom å pleie meg selv. Passer perfekt midt oppi oppussing av hus og flytting om 3 uker.... Ikke alltid det går som man vil:(
Men herlig at ikke lille kom i dag. Får se å bli der inne litt til :)
Noen andre som har hatt noe liknende?

Har ikke vært helt der.. men har våknet noen netter av smerter som er litt gjenkjennelige, men di har gitt seg ganske fort.. Litt bare for å vekke å uroe meg tror eg..

Håpe lille blir inni der någen uker te.. Håpe alle juli mammaene passere 34 uker vertfall:)

Jeg ble sånn i uke 28. Ble haste innlagt en natt. Men det begynte i uke 25 og var inne til kontroll flere ganger. Så nå sitter jeg og sliter sofaen og har gjort det i to uker. Litt kjedelig men har ikke merket noe mer. Skal på kontroll på torsdag for å se om livmorhalsen har forandret seg. Blir spennende å se om hu holder seg inne til hu skal. Men hver uke er en uke lengre og tryggere.

Oi! Godt det roet seg og gikk over da!
Litt vel tidlig å komme allerede. Oppusning ja... Kjenner til det! :(
Du får prøve så godt du kan å slappe av, kanskje søke ly hos en venninne der det er lettere for deg å slappe av? :)

Våknet i natt med vonde rier. Sykt vondt i ryggen og magen. 2-4 minutters mellomrom og fullstendig panikk for skal jo settes igang den 10 juli denne gang pga to styrtfødsler tidligere. Ventet og ventet og håpet det skulle gi seg for uke 31 er litt vel tidlig.
Gav seg utrolig nok etter 1,5 timer rett før vi dro til sykehuset.
Så nå har jeg vært hos jordmor og fått forbud mot alt utenom å pleie meg selv. Passer perfekt midt oppi oppussing av hus og flytting om 3 uker.... Ikke alltid det går som man vil:(
Men herlig at ikke lille kom i dag. Får se å bli der inne litt til :)
Noen andre som har hatt noe liknende?
Su hadde det ikke sånn med de andre? Jeg har også hatt styrtfødsel og jeg hadde flere sånne runder i ukene før. Tror det er disse rundene som gjør at vi har raske fødsler;)

Oi, det var action... Håper babyen din kan hvile og vokse litt mer inni magen, litt for tidlig enda ja :-)

Så godt at det roet seg. Det er litt tidlig ennå ja, så får håpe at den lille blir i magen din litt lenger. Ta det med ro, og la mannen din ordne med flyttingen! :)

Oisann, så bra at det roet seg. Krysser fingrene for at den lille venter enda en stund med å komme ut. Du får slappe av så godt du kan! :)

Så bra det roet seg :) Krysser fingrene at du får gå noen uker til :)

Er sofa sliter nå så satser på at det roer seg. Vært en rolig natt så ser ut som d hjelper å ligge og bare være litt lat ;)
Hadde det ikke slik de to andre gangene nei- like greit for ikke noe godt dette...

Er sofa sliter nå så satser på at det roer seg. Vært en rolig natt så ser ut som d hjelper å ligge og bare være litt lat ;)
Hadde det ikke slik de to andre gangene nei- like greit for ikke noe godt dette...

Du får nyte tida på sofaen - kose deg med gode bøker/tv-serier og slikt - ta godt vare på deg selv!

Back
Topp