ting og tang

huva

Forumet er livet
Hei. prøver å bevege meg inn i utstyrsjungelen... Synes det er vanskelig å vite hva som er helt nødvendig å kjøpe og ei. Det er jo en kjempeindustri der ute...

Er det noen med barn fra før som kan tipse om utstyr de mener er veldig nyttig/nødvendig og hvorfor.
Hadde blitt evig takknemlig, har jo ikke noe erfaring med dette

#En ting jeg ikke kunne leve uten var kurven til tulla. Den er bare så fiiin og man blir ikke fristet til å rugge på den hele tiden. Tulla ble raskt vant til att når hun la var det stille ikke så mye bevegelser.
#Emmaljunga vognen er bare genial, stooor bag som gjør ungen kan bruke den lenge.
#Ammeputen/ genial
#Reiseseng har en hos svigers, mine foreldre, her og på hytta. De kan brukes som lekegrind og ett sted å sove. Kjøpt en ekstra madrass å ha nedi ellers blir den litt for hard. Pakkes lett bort men tar en stud før man lærer sette den opp [:D]

God shopping [:D]

Emmaljunga
ORIGINAL: solsikke76=0)

#En ting jeg ikke kunne leve uten var kurven til tulla. Den er bare så fiiin og man blir ikke fristet til å rugge på den hele tiden. Tulla ble raskt vant til att når hun la var det stille ikke så mye bevegelser.
#Emmaljunga vognen er bare genial, stooor bag som gjør ungen kan bruke den lenge.
#Ammeputen/ genial
#Reiseseng har en hos svigers, mine foreldre, her og på hytta. De kan brukes som lekegrind og ett sted å sove. Kjøpt en ekstra madrass å ha nedi ellers blir den litt for hard. Pakkes lett bort men tar en stud før man lærer sette den opp [:D]

God shopping [:D]

huuuf den er jo så dyr den vogna blæææ liker den godt men den blir nok for dyr[;)]skikkelig skipt men er så mange andre ting jeg trenger og

Jeg hadde flaks kjøpte en 06 model brukt ett par ganger men var fpr stor for hun som eide den. Betalte 3000 kr så sjekk finn [:)]

tuuusen takk det skal jeg gjøre såpå ny vogn se å dær kosta den over 7 tusen.
skal titte på finn.skal en tur til sverige snart ta en titt dær og da kanskje[:D][:D][:D]

Back
Topp