Ting og tang

Nurkis

Gift med forumet
Når begynte dere å ordne/skaffe ting til baby'n? Sambo sa istad at han har lyst til å begynne å skaffe babyting... ble rørt jeg..

Er nok forrsten ikke mer enn 6 uker på vei..skal på ul på tirsdag, får vel vite mer da.. [:)] 

Vi begynte å handle litt å litt inn etter den magiske uka (uke 12)[:D]

dytt...

Hehe...Kjøpte min første body med det samme jeg fikk vite det.. Uke 5 eller noe...[:D] [:D] [:D] Men så venta jeg litt, ble kun med den ene bodyen. Vi handla inn ganske tidlig, pga bedriften til sambo ble lagt ned, så vi visste ikke hvordan det ble med penger å sånn. Tror jeg var ferdig handla med de dyreste tingene (Vogn, stellebord, Bilstol, Vippestol ++) innen uke 20 [:D] 

Tja.. 14 dager før termin omtrent [:D]

søstern var gravid likt som meg dvs 3 mnd før meg... hehe... så jeg gikk å snuste rundt å kjøpte til hennes nurk jeg... hehe... endte opp med det jeg trang til vesla å en del til hennes gutt...
denne gangen hadde jeg jo alt det store dyre da så gikk mest i klær til vesla...

hmm.... vi har jo hørt at det betyr ulykke å begynne for tidlig.. oxo er det jo det med den "magiske" grensen da... er jo det første barnet vårt, så vi er litt utålmodige.. [;)]

Var vel ute og kjøpte noe småtterier som body og sokker kort tid etter at testen var positiv[;)]

Men tok det litt etter litt vi,begynte vel ikke å handle inn ordentlig før etter at vi hadde vært på den ordinære UL`en,etter det gikk det slag i slag[:D]

Kos dere med shopping,er så gøy atte!![:)]

jeg syns det er greit/lurt å vente til etter uke 12.
selv er jeg den som gjør alt i siste liten egentlig... (når det gjelder å få alt slikt i hus), men er kansje ikke alltid så lurt... en kan risikere å få bekkenløsning og da er det ikke så enkelt å få handlet [&:]

er glad jeg har det meste fra før... for jeg har ikke handlet - og har fått bekkenløsning nå... vil tro at de få gangene jeg orker å gå ut så er det nye klær til vilde og klær til meg (som bare blir større og større) som er det som trengs mest...[:)]

Hadde det meste fra før men det vi trengte handlet vi litt etter litt[:)][:)]

kjæresten min handla med en gang han, jeg var da 5 uker... klarte ikke vente, og tenkte ikke over den magiske 12 ukersen, men det gikk bra med oss da... kommer til å vente neste gang, for nå har vi jo det meste...

her blei det ikkje kjøpt inn nåkke før etter jul. dvs ca 25 uker. har hatt veldig god tid sjøl om me begynnta seinare enn mangen. greit å utsette det litt,synest eg. får tia til å gå raskare mot slutten. men no har ikkje eg så voldsom bekkenløysning, legg godt merke til den etter lengre dager og sånt.

Back
Topp